شناسه خبر : 17909 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

عصر ایران: علی جنتی وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که درباره آموزش زبان‌های بومی در مدرسه‌ها چه نظری دارد، گفت: آنچه قانون اساسی گفته است. ظاهراً این موضوع در اصل پانزدهم قانون اساسی درج شده است. طبیعتاً ما باید در حدی که قانون اساسی گفته از این کار حمایت و پشتیبانی کنیم.

ایلنا: در اطلاعیه وزارت کار تاکید شد: تکذیب شایعه حذف ۱۳ میلیون کارگر از دریافت سبد کالا

ایسنا: ایراندخت عطاریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از اختصاص سبد کالا در مرحله دوم به تمامی بازنشستگان کشوری که تعداد آنها به یک میلیون و 200 هزار نفر می‌رسد، خبر داد.

ایرنا: علیرضا مرندی، رئیس‌ فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: بنده تمایل دارم مرخصی مادران باردار افزایش یابد؛ البته برای اجرای قانون افزایش مرخصی بارداری زنان شاغل، دولت باید به شرکت‌ها، ادارات و کارفرمایان یارانه بدهد.

ایلنا: محسن پیرهادی، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر وجود ایرادهای بسیار در پروژه باغ پرندگان تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات این باغ در دستور کار کمیسیون است... این پروژه در مطالعه، بهره‌برداری و نظارت بر عملکرد پیمانکار ایرادهای اساسی دارد که در حال پیگیری است.

فارس: مسعود سلطانی‌فر، رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی: صنعت فرش می‌تواند به صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی بپیوندد.

ایرنا: سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت با بیان اینکه برای اجرای پزشک خانواده زیرساخت‌های لازم فراهم نشده است، گفت: طرح پزشک خانواده با شکست مواجه شده است... برای اجرای پزشک خانواده زیرساخت‌های لازم فراهم نشده است، همچنین ادامه و گسترش این طرح به صلاح مردم و کشور نبود.

ایلنا: محمدحسین امید، معاون اداری‌-‌مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه پیش‌بینی‌شده در لایحه 93 برای آموزش عالی کشور خبر داد.

ایرنا: مجید عبداللهی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) مازندران: تمامی روستاهای بحران‌زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

ایلنا: علیرضا قهاری، رئیس‌ انجمن مفاخر معماری ایران: استان گیلان به عنوان «استان سال 93» انتخاب شد. کارگروه «ایران‌شناسی انجمن مفاخر معماری ایران» براساس برنامه‌ریزی سالانه خود از سال 1384 تاکنون، هر سال یک استان را به عنوان «استان سال» انتخاب و معرفی می‌کند.

مهر: یک جفت «رودک عسل‌خوار» که در کتاب گینس به عنوان نترس‌ترین جانور زمین ثبت شده و از حیوانات در معرض انقراض محسوب می‌شود در حالی که برای تهیه خوراک و آب به محل زیست انسان‌ها نزدیک شده بودند توسط افراد ناشناس ذبح شرعی و در کنار جاده در کرمان رها شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها