شناسه خبر : 45099 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی 5 مرکز خرید اسپیکر در تهران

اسپیکر خود را فقط از مرکز خرید اسپیکر در تهران بخرید! مراکز خرید و فروش اسپیکر در تهران تنوع بسیار بالایی دارند و ممکن نیست دستگاه موردنظر شما در این مراکز موجود نباشد.

معرفی 5 مرکز خرید اسپیکر در تهران

 بسیاری از فروشنده‌های فعال در مرکز فروش اسپیکر در تهران، خدمات نصب یا حمل و نقل اسپیکر تا منزل شما را نیز عرضه می‌کنند. البته این گزینه‌ برای اسپیکرهای بزرگ مانند پارتی باکس‌ها یا ساندبارهای خانگی است که حمل و نقل سختی دارند.

اگر قصد خرید اسپیکر را دارید، بهترین بورس برای خرید انواع اسپیکرها در این مقاله معرفی شده‌اند. در انتها نیز یک پیشنهاد ویژه‌ برای افرادی که قصد خرید اسپیکر را دارند در نظر گرفته‌ایم. 

1. بازار چارسو؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید اسپیکر در تهران

فرقی نمی‌کند قصد خرید اسپیکر خانگی را داشته باشید یا اسپیکر پارتی باکس، بازار چارسو کلیه این محصولات را موجود دارد. مجتمع تجاری چارسو ۸ طبقه دارد که طبقه منفی ۱ تا طبقه ۴، تجاری هستند. در این بازار، انواع اسپیکر از بهترین برندهای دنیا مانند هارمن کاردن، جی بی ال، شیائومی و سونی موجود است که می‌توانید اسپیکر موردنظر خود را خریداری کنید. 

این بازار به‌عنوان مرکز خرید اسپیکر در تهران شناخته می‌شود و از ایستگاه مترو سعدی می‌توان به‌راحتی به آن دسترسی داشت. همچنین بازار چارسو از طریق خیابان جمهوری با وسیله نقلیه شخصی نیز قابل‌دسترسی است که باید از طریق برنامه‌های مسیریابی آن را پیدا کنید. 

2. خیابان جمهوری؛ بورس اسپیکر خانگی و پارتی باکس

یکی از مراکز خرید انواع اسپیکر مانند اسپیکر پرتابل، اسپیکر خانگی یا ساندبارها، خیابان جمهوری است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است که خیابان آزادی در شمال آن قرار دارد. محله جمهوری پاساژ مشخصی برای خرید اسپیکر ندارد، اما در این خیابان فروشنده‌های بسیاری موجود هستند. برخی از این مغازه‌ها به‌صورت تخصصی در زمینه فروش اسپیکرهای بزرگ مناسب مهمانی‌ها فعالیت دارند و برخی دیگر در زمینه اسپیکرهای کوچک و قابل‌حمل.

برای خرید از خیابان جمهوری نیاز به وقت بسیاری دارید؛ زیرا باید به مغازه‌های متعددی سر بزنید تا محصول موردنظرتان را پیدا کنید. مزیت محله جمهوری در دسترس بودن آن است و شما می‌توانید از ایستگاه مترو انقلاب، میدان حر و جمهوری به این منطقه دسترسی داشته باشید. منطقه جمهوری در مرکز تهران قرار دارد و با ماشین شخصی نیز می‌توان به این محله رفت‌وآمد کرد.

جدار شمالی میدان امام خمینی؛ مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران

3. جدار شمالی میدان امام خمینی؛ مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران

خیابان پشت شهرداری که امروزه با نام جدار شمالی میدان امام خمینی شناخته می‌شود، مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران است که کمتر کسی آن را می‌شناسد. این بورس که با نام بازار توپخانه شناخته می‌شود، بهترین مرکز برای خرید اسپیکر خانگی در تهران است. در خیابان پشت شهرداری علاوه‌بر اسپیکر، قطعات ضبط ماشین نیز فروخته می‌شود. 

در این محله شما می‌توانید انواع اسپیکر از برندهای جی بی ال، پایونیر، ماجیکار و سونی را بیابید. اغلب محصولاتی که در خیابان پشت شهرداری فروخته می‌شوند اصل هستند؛ اما پیشنهاد می‌‌کنیم حتما قبل از خرید مشخصات دستگاه را با نسخه‌های رسمی داخل اینترنت تطابق دهید. برای دسترسی به این منطقه می‌توانید از مترو امام خمینی که تقاطع خط 1 و 2 است، استفاده کنید. این منطقه از خیابان جمهوری با وسیله نقلیه شخصی نیز در دسترس است. 

4. محله امین حضور؛ بورس اسپیکر پارتی باکس و ساندبار 

محله امین حضور با عنوان مرکز بورس لوازم خانگی شناخته می‌شود. در این منطقه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و دستگاه‌های پخش صدا یافت می‌شود. منطقه امین حضور به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به فروشگاه‌های مرکز شهر دارد، معروف شده است. در این منطقه انواع اسپیکر مانند پرتابل، خانگی، ساندبار و پارتی باکس‌ها موجود هستند. 

برای خرید از امین حضور، باید حتما چندین فروشگاه را بررسی کنید تا بهترین قیمت برای دستگاه موردنظرتان پیدا شود. برای دسترسی به منطقه امین حضور شما می‌توانید از ایستگاه مترو میدان شهدا در خط چهار، ایستگاه بهارستان و ایستگاه مترو امام خمینی در خط یک استفاده کنید. دسترسی به این محله با وسیله نقلیه شخصی نیز از طریق خیابان‌ امیرکبیر امکان‌پذیر است. 

5. تهران اسپیکر؛ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید اسپیکر

تهران اسپیکر یکی از فروشگاه‌های خرید و فروش اسپیکر است که توانسته در کنار بزرگ‌ترین مراکز خرید اسپیکر قرار گیرد. این فروشگاه به‌صورت تخصصی در زمینه دستگاه‌های پخش صدا از جمله هدفون، ایرباد، ساندبار، پارتی باکس و اسپیکرهای خانگی فعالیت می‌‌کند. برای مراجعه به فروشگاه رسمی تهران اسپیکر نیز می‌توانید از آدرس تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، مجتمع تجاری چارسو، طبقه منفی یک، واحد A16 و A17 استفاده کنید. 

کلیه محصولات فروشگاه تهران اسپیکر اصل هستند و با ضمانت ۱۰ روزه این فروشگاه عرضه می‌شوند. فروشگاه تهران اسپیکر برای راحتی مشتریان عزیز خود، یک فروشگاه اینترنتی نیز دارد که شما را از مراجعه حضوری بی‌نیاز می‌کند. برای خرید از فروشگاه تهران اسپیکر، شما می‌‌توانید با جستجوی نام این مجموعه در گوگل نسبت به خرید اسپیکر اقدام کرده و بسته خود را در منزل تحویل بگیرید. 

اسپیکر خود را در یک چشم بر هم زدن از تهران اسپیکر بخرید

اسپیکر خود را در یک چشم بر هم زدن از تهران اسپیکر بخرید

اگر قصد خرید اسپیکر را دارید، پیشنهاد می‌‌شود به سراغ مراکز خرید اسپیکر در تهران بروید. در این مراکز تنوع محصولی فوق‌العاده‌ای به چشم می‌خورد و انواع دستگاه‌های پخش صدا موجود هستند. ناگفته نماند بزرگ‌ترین عیب این مراکز، ترافیک و حجم جمعیتی است که هر روزه به این بازارها مراجعه می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از افراد صرف‌نظر از تنوع و مدل‌های این بازارها، نزدیک‌ترین فروشگاه را برای خرید اسپیکر ترجیح می‌دهند. 

ما برای شما یک پیشنهاد ویژه در نظر گرفته‌ایم که خرید از فروشگاه آنلاین تهران اسپیکر است. فروشگاه تهران اسپیکر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروشنده انواع اسپیکر در ایران فعالیت می‌کند و محصولات اورجینالی را به فروش می‌رساند. از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه می‌توان به ارسال اکسپرس، پشتیبانی آنلاین و ضمانت ۱۰ روزه محصولات اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده محصولات متنوع این فروشگاه از آدرس tehranspeaker دیدن کرده و محصول موردنظرتان را همین حالا از داخل منزلتان خریداری کنید.