شناسه خبر : 43247 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اینترنت پاک

نقش مدیران در موفقیت سازمان چیست؟

«یخ‌های قطب شمال چه زمانی آب می‌شود؟» عنوان یکی از مقالات این هفته فصل تحقیق است. در این تحقیق، پیش‌بینی‌هایی از یخ دریا با استفاده از مشخصات مختلف مطرح شده و با لحاظ اینکه یخ دریای قطب شمال بر آب‌وهوای جهان تاثیر می‌گذارد. در ماه مارس، ورقه‌های یخ، تمامی اقیانوس منجمد شمالی، حدود شش میلیون مایل مربع را می‌پوشاند، این یخ‌ها در تابستان دوباره ذوب می‌شوند و در سپتامبر به پایین‌ترین حد خود می‌رسند.

مقاله دیگر این فصل به این پرسش پاسخ می‌دهد که «نقش مدیران در موفقیت سازمان چیست؟» در این مقاله به‌طور انتقادی ادبیات در حال ظهور در اقتصاد سازمانی و نقش مدیران و شیوه‌های مدیریت بررسی می‌شود. تمرکز بر مدیران میانی است که سلسله‌مراتب بین مدیران ارشد و کارمندان خط مقدم را پر می‌کنند. علم اقتصاد سهم عمده‌ای در تحلیل و عملکرد مدیریت داشته است. شواهد قابل توجه برای این موضوع، اشتغال زیاد اقتصاددانان در مدارس بازرگانی است، جایی که آنها نه‌تنها در اقتصاد، بلکه در زمینه‌های مالی، بازاریابی، حسابداری، کارآفرینی و سایر زمینه‌ها نیز تدریس و تحقیق می‌کنند.

مقاله دیگر این فصل درباره این است که «چگونه اینترنت همراه منجر به افزایش اشتغال می‌شود؟» یافته‌های مقاله حاکی از آن است در مناطقی که شبکه 3G راه‌اندازی می‌شود، نرخ مشارکت زنان در نیروی کار به‌طور قابل ‌توجهی افزایش می‌یابد. 

دراین پرونده بخوانید ...