شناسه خبر : 13976 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: سیدمسعود کیمیاگر؛ استاد علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و محقق کشور یکشنبه هفته پیش به علت بیماری سرطان در سن ۷۱‌سالگی در بیمارستان شهید مدرس دار فانی را وداع گفت.

فارس: علی‌امیر سوادکوهی، رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران: برای بستری در هر تخت ICU چهار نفر پشت نوبت هستند، تعداد تخت‌های مراقبت‌های ویژه امسال دو برابر می‌شود و به پنج هزار تخت می‌رسد اما باز هم کم است و باید به ۱۵ هزار تخت برسد.

ایرنا: علی دیانت، دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران: هم‌اکنون هیچ بیماری در رشته ارتوپدی به خارج از کشور اعزام نمی‌شود.

ایسنا: آرمین نوربخش، دبیر کمیته اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه: ریزگردهای نمکی سلامت شهروندان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مشکلاتی مثل سوزش چشم، سرطان ریه، مشکلات پوستی، بیماری‌های تنفسی فشارخون را به دنبال دارد.

انتخاب: سید‌احمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد: نوازندگی زن بی‌حجاب از انکر منکرات است و ارزش‌های دینی را از بین می‌برد.
تسنیم: فاطمه آلیا، نماینده مجلس با بیان اینکه زنان خانه‌دار هنوز در انتظار اقدام دولت در بحث بیمه هستند، گفت: بررسی طرح کاهش ساعت کاری زنان بعد از تعطیلات مجلس خواهد بود.

ایلنا: سیداصغر تقوی بخشدار خاوران میزان نیترات آب در مناطق جنوبی تهران را بسیار بالاتر از حد استاندارد عنوان کرد.

ایرنا: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت شهریار عدل، ایران‌شناس و متخصص تاریخ، باستان‌شناسی و تاریخ هنر دوران اسلامی ایران را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

ایسنا: علی‌اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و سایر مجامع حرمت ذاتی ندارد ولی چون شرایط فیزیکی و اخلاقی مطمئن و مناسب شأن و حریم بانوان ارجمند در ورزشگاه‌ها فراهم نیست، حضور آنان به صلاح آنان و جامعه نیست.

ایسنا: انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور: تعداد زنان سرپرست خانوار در سال ۷۰، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و در سال ۸۵، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بوده است که این آمار در سال ۹۰ به دو میلیون و ۵۰۰ هزار افزایش یافته که نشان‌دهنده رشد ۵۵‌درصدی این آسیب اجتماعی است.

باشگاه‌خبرنگاران: علی‌محمد شاعری، رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از آلودگی ۲۵ تا ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی جنوب تهران که با آب فاضلاب آلوده آبیاری می‌شوند، خبر داد.

مهر: بر اساس گزارش سازمان تامین اجتماعی، تا پایان سال گذشته، ۱۳ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۴۹۸ نفر بیمه‌شده اصلی تحت‌ پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها