شناسه خبر : 11047 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

دیجیاتو: اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه با جمع‌آوری اطلاعات کامل پرواز از فرودگاه‌های سراسر کشور، کاری کرده تا با داشتن آن روی موبایل به چک کردن مداوم وب‌سایت‌های اینترنتی احتیاجی نداشته باشید.

دیجیاتو: اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه با جمع‌آوری اطلاعات کامل پرواز از فرودگاه‌های سراسر کشور، کاری کرده تا با داشتن آن روی موبایل به چک کردن مداوم وب‌سایت‌های اینترنتی احتیاجی نداشته باشید. اپلیکیشن از دو منو تشکیل شده؛ یکی پروازهای خروجی و دیگری پروازهای ورودی. در این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات پرواز ۱۵ فرودگاه بزرگ کشور را به طور لحظه به لحظه دنبال کنید.
پایگاه‌ورج: ظواهر امر این‌طور نشان می‌دهد که فیس‌بوک بی‌صبرانه منتظر عقد قرارداد برای خرید سرویس نقشه نوکیاست. براساس گزارش سایت TechCrunch، فیس‌بوک پیشتر قراردادی را در این رابطه به امضا رسانده و استفاده از Here Maps را روی نسخه موبایلی سایت خود و همچنین مسنجر فیس‌بوک و اینستاگرام آغاز کرده است. علاوه بر این، فیس‌بوک ظاهراً از قابلیت ژئوتگینگ سرویس مذکور نیز بهره گرفته تا امکان تشخیص و برچسب‌گذاری مناطق مختلف جغرافیایی به تصویر کشیده‌شده در عکس‌ها را برای کاربرانش فراهم کند.
مایکروسافت: مدیر پروژه ویندوز به نام Terry Myerson، در یکی از سخنرانی‌های خود در کنفرانسی در شهر شیکاگو گفت: گوگل صرفاً حجم عظیمی از کد را به دستگاه اندرویدی شما می‌فرستد و در این میان هیچ تعهدی نیز برای به‌روز‌رسانی وجود ندارد. در این بخش از سخنانش، وی به عمد اجازه داد خنده حضار به اتمام رسد و سپس ادامه داد: گوگل هیچ مسوولیتی در قبال به‌روز‌رسانی دستگاه‌های اندرویدی بر عهده نمی‌گیرد و هر روزی که کاربران و بنگاه‌های تجاری از محصولات ساخت‌شده توسط پلت‌فورم این شرکت بهره می‌گیرند، در معرض خطر قرار دارند.
پایگاه ورج: درست سه ماه بعد از اینکه مشخص شد لنوو اقدام به نصب نرم‌افزاری خطرناک بر روی محصولات خودش می‌کند، حالا یک‌بار دیگر این تولید‌کننده بسیار شناخته‌شده عرصه کامپیوترهای شخصی متهم به نادیده گرفتن فاکتورهای مهم امنیتی شده است. کمپانی IOActive، که در زمینه امنیت فعالیت دارد، اعتقاد دارد آسیب‌پذیری‌های امنیتی به هکرها اجازه می‌دهد راهکار کنترل اعتبار آن را دور زده و نرم‌افزارهای معمول لنوو را با بد‌افزارها و برنامه‌های مخرب دیگری جایگزین کنند، ضمن اینکه امکان اجرای دستورات مختلفی از راه دور هم وجود دارد.
فون‌آرنا: گمانه‌زنی‌ها در خصوص نسل سوم از تلفن هوشمند پرطرفدار موتورولا آغاز شده، بر اساس گزارشی که هفته گذشته منتشر شده، Moto X جدید از نمایشگری 2 /5 اینچی به همراه رزولوشن تصویر 2560 در 1440 پیکسل بهره خواهد برد که چگالی پیکسلی 565 ppi را به دست می‌آورد. همچنین گفته می‌شود موتورولا قصد دارد از چیپست 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 در این موبایل بهره ببرد و آن را با چهار گیگابایت رم در اختیار کاربران بگذارد.
اندرویداتوریتی:
سامسونگ و مارول هر دو، شرکت‌هایی با تخصص و دانش بالا در حوزه بازاریابی هستند. حالا این دو کمپانی با یکدیگر دست همکاری داده‌اند و در نظر دارند که پروژه‌ای مشترک را با همراهی هم کلید بزنند. یکی از مدیران سامسونگ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری کره جنوبی اظهار داشت به زودی نسخه مرد آهنی تلفن هوشمند گلکسی S6 Edge وارد بازار می‌شود. پرچمدار جدید سامسونگ قرار است به رنگ قرمز عرضه شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها