شناسه خبر : 3063 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

روحانی یک عذرخواهی دیگر هم بدهکار است
index:1|width:60|height:20|align:right در سرمقاله خود نوشت: «رئیس‌جمهور روحانی، در گفت‌وگوی تلویزیونی به خاطر اشکالاتی که در توزیع سبد کالایی اهدایی دولت به مردم وجود دارد از مردم عذرخواهی کرد. این اقدام رئیس‌جمهور آن هم به خاطر مشکلاتی که پدید آمدن آنها عمدی نبود، افق جدیدی است که به روی مردم گشوده شد و باید آن را به فال نیک گرفت ... به شخص رئیس‌جمهور نیز یادآور می‌شویم که علاوه بر ماجرای «سبد کالایی» یک عذرخواهی دیگر نیز بدهکار است، عذرخواهی بابت اینکه منتقدان یا حتی معترضان به توافقنامه ژنو را کم‌سواد دانسته است... آقای روحانی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود به صورت غیرمستقیم درصدد جبران این اشتباه خود بر‌آمدند ولی انتظار این است که با شهامت بیشتری وارد عرصه جبران اشتباهات شوند.»

انتقاد از نجابت وزیر خارجه ایران
index:2|width:60|height:20|align:right نوشت: محمدعلی موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران گفت: «شرمن می‌گوید که ایران پول ما را به فقرا داد که این واقعاً پررویی است... این پول برای ایران بوده است. که شما آن را قبضه کردید و این یک نوع دزدی است، شما دزد شده‌اید ...توقعات آمریکا خیلی بالا رفته است در یک جمله می‌گویند که فقط مساله هسته‌ای و بمب اتمی نیست ...در جمله دیگری می‌گویند این دو مسوول فتنه ۸۸ هرچه زودتر باید از حصر خارج شوند که با این بیان، دیگر آبرویی برای این دو نفر باقی نمانده است. آمریکایی‌ها از نجابت و روح آرام و متواضعانه وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده کرده‌اند و هرچه ایشان ادب بیشتر در مذاکره نشان داده آنها بی‌ادب‌تر شده‌اند.»

انتقاد از شرمن
index:4|width:60|height:20|align:right نوشت: محمدی‌گلپایگانی مسوول دفتر مقام معظم رهبری در جمع راهپیمایان 22 بهمن در رشت با اشاره به سخنان شرمن یکی از مقامات آمریکایی گفت: این خانمی که بیشتر به اسکلت شباهت دارد زیادی از ظرفیتش صحبت می‌کند، بداند همین جوانان ما بودند که امان از صدام در میدان‌های جنگ بریده بودند... مقصود دشمنان این است که روزی بتوانند به این کشور برگردند و بر آن حکومت کنند باید به این پیرزن بگوییم که آرزو بر جوانان عیب نیست و تو همچنان آرزو کن... ما بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب به جایی رسیدیم که به فضا دست پیدا کرده‌ایم و با این پیشرفت‌های شگفت‌انگیز علمی، حتی از استکبار پیر جلوتر هستیم. ما به برکت نظام ده‌ها نخبه در کشور داریم.

حماسه سیاسی با رفع کدورت‌های اخیر تکمیل شود
نوشت: سیدمحمد خاتمی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان را به دیدار پذیرفت و از مشکلات این روزهای کشور گفت که دولت یازدهم با آن سر و کار دارد. وی گفت: «یکی از دستاوردهای بزرگ حماسه سیاسی نزدیک‌تر شدن دولت و ملت بود. این خیلی مساله مهمی است. ما که اتکایی جز مردم و خواست مردم نداریم، وقتی این فاصله می‌افتد...‌ حماسه سیاسی باید با رفع کدورت‌هایی که در این سال‌ها ایجاد شده تکمیل شود، نفرت‌ها و کدورت‌هایی که رخ داده است مسائلی است که خیلی به کشور ما آسیب زد...‌ مردم عزیز! همه کارها در اختیار دولت نیست و کارشکنی‌ها در مقابل دولت فراوان است. این تصور و تقاضا را نداشته باشند که یک‌شبه مسائل حل شود... توسعه طی سال‌های گذشته با وقفه عجیبی روبه‌رو شده است.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها