شناسه خبر : 3380 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران از پاداش دو میلیارد‌ریالی به قهرمانان این رشته در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد.

تسنیم: مه‌لقا جام‌بزرگ، عضو تیم ملی تیراندازی بانوان: فشنگ در ایران پیدا می‌شود اما متاسفانه خیلی گران است. با این حال من اعتقاد دارم اگر هزینه کنیم و به فینال برسیم ارزش دارد. ما به خاطر نداشتن سلاح، حالت تیراندازی به خود می‌گیریم و سعی می‌کنیم با ذهن‌مان خود را آماده کنیم. این کار سخت و دشوار است اما ما آن را انجام دادیم و با همین شرایط سه، چهار کشور را پشت سر گذاشتیم.
ایرنا: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران از پاداش دو میلیارد‌ریالی به قهرمانان این رشته در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد.
فارس: مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد از هر گونه تغییر برنامه تیم ملی جلوگیری به عمل آید.
تسنیم: اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد ۴۰ تیم به دلیل بدهکاری حق حضور در لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم را ندارند.
ایرنا: پنجمین دوره رقابت‌های گلف جام دیپلمات‌ها با حضور سفیران، کارداران و وابسته‌های خارجی نمایندگی‌های مقیم ایران 12 مهرماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
فارس: رضازاده: کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری را تغییر نمی‌دهیم.
فارس: طبق اعلام مهدی تاج سهمیه کشورمان در مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا 1+3 تیم اعلام شد.
تسنیم: مسوولان پرسپولیس درصدد هستند «جان گویئیدتی» مهاجم سوئدی تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند را به خدمت بگیرند.
ایسنا: کمیته استیناف بر اساس درخواست کمالوند و ورمزیار مبنی بر تعلیق مجازات باقیمانده محرومیت که از سوی کمیته انضباطی به 24 ماه از انجام کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بودند، موافقت کرد و محرومیت آن دو را تا شش‌ماه به حالت تعلیق در‌آورد.
ایرنا: تور دوچرخه‌سواری مازندران از فهرست مسابقات فدراسیون جهانی حذف شد.
تسنیم: سردار موسی کمالی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: کارت معافیت 26 نفر از فوتبالیست‌ها ابطال شد که حق بازی ندارند، اگر فدراسیون فوتبال درخواست بازی این بازیکنان را در تیم‌های مسلح به جای خدمت سربازی داشته باشد به شرط عدم انعقاد قرارداد و پرداخت پاداش به این بازیکنان، مجاز به بازی در باشگاه‌های نیروهای مسلح هستند. البته 12 نفر از این فوتبالیست‌ها برای پیگیری پرونده خود مراجعه نکردند، گویا این افراد تصور می‌کردند ما با آنها شوخی داریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها