شناسه خبر : 20872 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با نماینده علی دایی برای پرداخت مطالبات و تسویه‌حساب کامل ادامه دارد. علی دایی از فصل گذشته طلب دارد که خواسته این مبلغ به او پرداخت شود.

جزییات توافق دایی با پرسپولیس برای دریافت طلبش
نوشت: مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با نماینده علی دایی برای پرداخت مطالبات و تسویه‌حساب کامل ادامه دارد. علی دایی از فصل گذشته طلب دارد که خواسته این مبلغ به او پرداخت شود. او همچنین 300 میلیون تومان نیز از دوره حبیب کاشانی طلبکار است که این مبلغ را نیز مطالبه کرده است. نماینده دایی تاکید کرده او پول قرارداد فصل آینده را نمی‌خواهد و طرفین در خصوص مبلغ پرداختی فصل جاری مشغول مذاکره هستند. بر سر کلیات توافق شده است و احتمالاً به زودی بدون مشکل تسویه‌حساب صورت می‌گیرد. ضمن اینکه دایی تاکید کرده اول باید با دستیاران او تسویه‌حساب شود.

۴۵ تا ۹۰ هزار تومان قیمت بلیت دیدارهای ایران
نوشت: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قیمت بلیت مسابقات جام ملت‌های 2015 در استرالیا را اعلام کرد. برای هر بازی بلیت‌ها با سه قیمت متفاوت با توجه به جایگاه‌های ورزشگاه مشخص و اعلام شده است. قیمت بلیت سه دیدار ایران در مرحله مقدماتی از حداقل تا حداکثر به این شرح است: ایران - بحرین: 30 دلار - 20 دلار- 15دلار/ ایران - قطر: 30 دلار - 20 دلار- 15 دلار / ایران - امارات: 30 دلار - 20 دلار- 15دلار. به این ترتیب حداقل بلیت دیدار ایران 45 هزار تومان و حداکثر 90 هزار تومان است. بلیت دیدار فینال مسابقات نیز به ترتیب با قیمت‌های 151 دلار، 111 دلار و 80 دلار توزیع خواهد شد. بنابراین حداقل قیمت بلیت فینال 240هزار تومان و حداکثر آن 453 هزار تومان است.

نهایی شدن پرونده فساد در فوتبال
نوشت: در حالی که قرار بود تا اواخر شهریورماه پرونده فساد در فوتبال نهایی و اعلام شود اما سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نهایی‌شدن پرونده فساد و تبانی در فوتبال تا ۴۰ روز آینده خبر داد. حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس در این باره گفته است: «پرونده فساد و تبانی در فوتبال در حال جمع‌بندی است و تا ۴۰ روز آینده نهایی خواهد شد.»... همه منتظرند که نتایج این پرونده که گفته می‌شود افراد بسیاری از جامعه فوتبال و مدیران فعلی و سابق فوتبال در آن درگیرند، به‌زودی اعلام شود. در چند وقت گذشته خبرهای زیادی از احضار و دعوت اهالی فوتبال به کمیسیون اصل 90 شنیده شده و ظاهراً در این پرونده پای افراد ریز و درشتی در فوتبال وجود دارد.

حرکت قابل تقدیر صدا و سیما: پوشش مسابقات بانوان
در ستون حرکت جالب روز صفحه شبکه خود نوشت: تلویزیون سرانجام دل به دریا زد و بازی‌های بانوان ورزشکار حاضر در مسابقات آسیایی اینچئون را پوشش داد. حرکتی قابل تحسین که باید مورد تقدیر قرار بگیرد. طی یکی دو ماه اخیر پخش مسابقات ورزشی بانوان ایرانی در تلویزیون مطرح بود، اما این اتفاق حتی در بخش خبری مخصوص به ورزش بانوان هم اتفاق نیفتاد تا اینکه درخشش بانوان ورزشکار در مسابقات آسیایی و افتخارآفرینی آنها موجب شد تلویزیون بازی‌های آنها را پوشش دهد. شبکه سه به شکل کامل رقابت سپیده توکلی در بخش پرش ارتفاع را پوشش داد. ضمن اینکه پیش از آن هم بخش‌هایی از رقابت‌های دیگر بانوان را روی آنتن فرستاد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها