شناسه خبر : 1837 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خرید ساختمان برای تشکل‌ها در اتاق بازرگانی تهران تصویب شد.

ایسنا: خرید ساختمان برای تشکل‌ها در اتاق بازرگانی تهران تصویب شد.
فارس: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار: دولت یازدهم با احداث شهرک آجیل و خشکبار در مشهد موافقت کرده است.
مهر: مشاور صنایع شیر ایران: در صورتی که نرخ شیر خام از 1200 به 1300 تومان افزایش یابد، مسوولان باید با افزایش شش‌درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی موافقت کنند.
تسنیم: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان: تا پایان مهرماه همه‌چیز در خصوص عرضه مجدد سیمان در بورس کالا و نحوه معاملات آن مشخص می‌شود.
ایلنا: نایب‌رئیس اتحادیه چایکاران شمال ایران از زیان بیش از ۱۰۰ میلیارد‌تومانی کشاورزان چایکار در سال جاری به دلیل خشکسالی بی‌سابقه خبر داد.
ایرنا: عضو هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های لیزینگ: شرکت‌های لیزینگی که عضو انجمن بوده و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی هستند تاکنون دچار مشکل نشده‌اند و به تعهدات خود عمل کرده‌اند.
فارس: رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم: نرخ نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم افزایش نداشته است، اما برای مقرون به صرفه بودن این گونه نان‌ها برای واحدهای صنفی طرح «کافه نان» را ارائه کرده‌ایم.
تسنیم: انتخابات هیات‌مدیره مجمع واردات برگزار شد و ترکیب هیات‌مدیره این مجمع تغییر کرد.
فارس: نایب‌رئیس کنفدراسیون صادرات: پس از پایان یافتن مصوبه ستاد تدابیر ویژه برای عوارض صادراتی هشت قلم کالا شورای اقتصاد امروز عوارض جدید صادراتی این کالاها را مشخص کرد که در این میان عوارض صادراتی سالامبور گوسفندی برداشته شد.
ایسنا: عضو اتحادیه صنفی چینی، بلور و لوستر: لوسترهای ایتالیایی مشابه محصول داخلی تولید می‌کنیم. در حالی که همین لوسترها با کیفیت بالا اما با برند ایرانی با قیمت تقریباً 10 برابر پایین‌تر عرضه می‌شوند.
مهر: نایب‌رئیس شورای ملی زعفران از افزایش 35‌درصدی صادرات طلای سرخ در شش‌ماهه اول سال جاری در پی حذف موانع صادراتی خبر داد.
ایلنا: دبیر انجمن برنج ایران: هدف دولت برای قیمت تضمینی تشویق کشاورزان به تولید اقلام پر‌محصول است؛ اما این افزایش تولید زمانی صورت می‌گیرد که نرخ آن عادلانه و به موقع اعلام شود.
ایرنا: رئیس هیات‌مدیره انجمن بتن ایران خواستار ارزیابی مجدد صلاحیت‌های تخصصی مسوولان آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت بتن در کشور شد.
ایسنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: ساخت شهرک طلا و جواهر مشهد از سه سال گذشته مطرح بوده و در حال حاضر در مرحله توافقات اولیه است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها