شناسه خبر : 9779 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی آفرینش از تیر‌ماه امسال در پی شکایت برخی خانواده‌ها مبنی بر آزار و اذیت فرزندان‌شان، برای روشن شدن واقعیت از سوی سازمان بهزیستی کشور تعطیل شده بود.

مهر: محمد‌حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور: پس از سفر معاون اول رئیس‌‌جمهور، رئیس‌ و مسوولان ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ارمنستان قرار شد اقدامات مرمتی، حفاظتی و تهیه پرونده ثبت جهانی مسجد جامع کبود ایروان که از جهاتی به مسجد کبود تبریز شباهت دارد توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی انجام شود.

ایسنا: تنها سند سکونت هفت هزار‌ساله در تهران را از خیابان مولوی به موزه ملی منتقل می‌کنند تا شاید نهادهای متعهد برای حفاظت از این اثر منحصربه‌فرد به خود بیایند.

ایرنا: سید‌محمد بهشتی رئیس‌ پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به برنامه ایجاد سایت موزه در محل کشف اسکلت بانوی هفت هزارساله تهران از آن به عنوان اقدامی جدید برای حفظ محوطه‌های تاریخی نام برد.

ایسنا: معصومه ابتکار، رئیس‌ سازمان حفاظت محیط زیست: با توجه به ضعف در عملکرد برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه همکاری‌های بین‌بخشی در تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه ضرورت دارد.

فارس: خسرو ارتقایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران: برای باروری ابرها در تهران تقاضای یک میلیارد تومان اعتبار کرده‌ایم که هنوز تخصیص پیدا نکرده است. فعلاً که با گذشت یک ماه از سال آبی جدید با درخواست تامین منابع مالی مورد نیاز برای این اقدام موافقت نشده است.

شهروند: سعید محمودیان، رئیس برنامه ملی کنترل ناشنوایی: کم‌شنوایی در کودکان و نوجوانان دو برابر شده است. استفاده از هندزفری یکی از عوامل افزایش اختلالات شنوایی در ایران است.

خانه‌ملت: مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت مجلس: کارخانه‌هایی که تولید مواد دارویی دارند به جهت مجوز بی‌حد و مرز برای واردات، در حال خروج از صحنه هستند.

ایسنا: محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت: گروه پرستاری ما حداقل باید به ۲۶۰ هزار نفر برسد. در حال حاضر گروه پرستاری حدود ۱۴۰ هزار نفر است و به بالغ بر ۱۲۰ هزار پرستار نیاز داریم.

ایسنا: محمودی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲: نصب یخچال ویترینی توسط یک NGO در راستای پیشگیری از برخی مشکلات کارتن‌خوابی ایجاد شده است، بر همین اساس در ماه محرم افراد نذورات خود را در این یخچال گذاشته و کارتن‌خواب‌ها می‌توانند غذا را از این یخچال بردارند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها