شناسه خبر : 21035 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با رسانه‌ها

فارس: محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد پیشین: حضرت آقا شخصیتی هستند که فرهنگ را به خوبی می‌شناسند، یک‌مرتبه ایشان به یکی از هنرمندان که موسیقی مقامی و اینها کار می‌کرده گفته‌اند که فکر می‌کنم ساز شما خوب کوک نیست. او می‌گوید نه آقا، سازم را تازه تنظیم کرده‌ام. اما آقا می‌گویند خیر. این هنرمند بعد می‌بیند که بله تنظیم سازش به هم خورده و کوک نبوده است.

اعتماد: 100 قلم داروی جدید به فهرست داروهای گران‌قیمت تحت پوشش بیمه اضافه می‌شود تا مجموع داروهای مشمول بیمه ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج از مرز 650 قلم هم عبور کند.

ایرنا: محمد ابویی، رئیس‌ خانه شهریاران جوان: تلاش می‌کنیم نخستین پارلمان جوانان شهر تهران را در بهمن‌ماه امسال و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر افتتاح کنیم.

ایسنا: سید‌مهدی میرشاه‌ولد، سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت از صدور دو میلیون و 500 هزار دفترچه بیمه همگانی رایگان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از متقاضیان فاقد بیمه همچنان ادامه دارد.

ایلنا: مرضیه گرد، معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت بازمهندسی در فرآیند آموزشی حاکم بر آموزش از راه دور گفت: هم‌اکنون 200 هزار بازمانده از تحصیل تحت پوشش قرار دارند، البته تصور ما از بازماندگان از تحصیل عددی سه برابر آمار فعلی است.

مهر: در ادامه انتصاب و به‌کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی، یک بانوی دیگر- طاهره هامون‌نورد- در سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان مدیر گمرکات استان معرفی شد.

ایسنا: سیدحسن خمینی در جشن بخشش: کینه موریانه‌ای است که جامعه را از بین می‌برد./ عفو باعث عزت می‌شود.

ایرنا: یحیی نقی‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل از کشف یک جام طلا از محموله حفاران غیرمجاز خبر داد.

شرق: اهالی محل شکایت کردند. «گرمخانه خاوران» هشت روز پیش توسط دادستانی تعطیل شد. 800 معتاد کارتن‌خواب آواره خیابان‌ها و پل‌ها شدند و بالاخره بعد از هشت روز رفع ‌پلمب
شد.

ایرنا: رئیس‌ اداره بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت: آماری از آنتن‌های غیراستاندارد
نداریم.

فارس: مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی: بیشترین تخلفات پزشکی در حوزه زیبایی
است.

مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر منصور غلامی را به سمت سرپرستی دانشگاه بوعلی سینای همدان منصوب
کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها