شناسه خبر : 5636 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: آیت‌الله اکبر هاشمی درگذشت خواهر آیت‌الله یوسف صانعی را به این مرجع تقلید تسلیت گفت.

انتخاب: مصطفی زهرانی مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه از بستری شدن محمدجواد ظریف خبر داد. علت بستری شدن وزیر خارجه کسالت شدید در ناحیه کمر گزارش شده است.

جماران: سید‌علی خمینی: راه‌حل بحران‌ منطقه‌ مذاکره است نه اسلحه. / اسرائیل از تفرقه میان مسلمانان خوشحال است.

ایرنا: حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور: نیروی انتظامی مسوول تامین امنیت تجمعات قانونی است.

ایلنا: سید‌حسن خمینی در دیدار فرماندهان ناجا: هرچه نظام را کارآمدتر کنیم به انتظار واقعی نزدیک‌تر شده‌ایم.

ایرنا: سرلشگر حسن فیروزآبادی: داعش به ۴۰‌کیلومتری مرز ایران برسد، نابود می‌شود.

ایلنا: زهرا مصطفوی دختر امام (ره): هیاهو کردند که بگویند آقای هاشمی دروغ می‌گوید اما او آقایی کرد و شکایت نکرد. / خاطره آیت‌الله هاشمی عین جملات مادرم بود.

انتخاب: سیدحسن خمینی در گرگان: این چه تفکری است که چون یک شیعه حرفی زده، او مهدور‌الدم است یا یک سنی قبر امام حسن عسگری (ع) را ویران کرده، خون تمام اهل تسنن مباح است. / نباید چشم‌مان را بر روی ظلم ببندیم؛ اگر دوست ما ظلم کرد هم آن را محکوم کنیم.

ایسنا: سیدجاسم نوری، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. این مدافع حرم، روز پنجشنبه (6 خردادماه) در منطقه الرمادی در محور سامرا مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به فیض شهادت نائل شد.

اعتماد: غلامحسین مصباحی‌مقدم نماینده تهران: در دو سال آخر آقای احمدی‌نژاد که کجروی‌ها از حد و اندازه خارج شده بود، دولت اصلاً و به هیچ عنوان قانون را تمکین نمی‌کرد و اتفاقاً در همین سال‌ها اگر پای برخی مسائل به میان نمی‌آمد، حتی امکان داشت دولت دهم نتواند به سال چهارم خود برسد. به هر حال، ناگزیر یکسری مصلحت‌اندیشی‌هایی بوده است. ما در قضیه خانه‌نشینی ١١‌روزه احمدی‌نژاد خیلی به استیضاح رئیس‌جمهور نزدیک شده بودیم.

آنا: علی‌اکبر ناطق‌نوری: نباید خود را از مردم جدا کنیم. / برخی تا به پستی می‌رسند زود کلاس می‌گذارند و مردم نمی‌توانند با آنان تماس بگیرند. / سطح حوزه و معلومات طلبه‌ها بسیار پایین آمده.‌ / الان مثل مدیران پروازی، طلبه پروازی داریم، این که درس خواندن نیست.

فارس: محمدرضا نقدی فرمانده بسیج: اگر می‌خواهید ذلیل شوید با آمریکا رابطه برقرار کنید.‌ / آنهایی که می‌گویند پیرو خط امام‌اند یک جا بیاورند که ایشان در مورد رابطه با آمریکا سخن گفته باشد.‌ / فکر می‌کنند بدون کوتاه آمدن نمی‌توان زندگی آرامی داشت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها