شناسه خبر : 17770 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

۸ اپلیکیشن رایگان نظارت بر کودکان

یکی از ساده‌ترین راهکارهای کنترل فعالیت فرزندان در فضای تکنولوژیک امروز، استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در بازار است که برخی از آنها در ذیل معرفی می‌شوند.

یکی از ساده‌ترین راهکارهای کنترل فعالیت فرزندان در فضای تکنولوژیک امروز، استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در بازار است که برخی از آنها در ذیل معرفی می‌شوند.

Kids Place
اپلیکیشن Kids Place یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارائه‌شده برای کنترل والدین از نحوه فعالیت کودکان‌شان است. این اپلیکیشن قابلیت شخصی‌سازی دارد و حتی تغییر صفحه نمایش آن نیز به تایید نیاز دارد و اجازه خرید یا دانلود اپلیکیشن‌های جدید را به کودکان نمی‌دهد.

KuuKla Parental Control
با اپلیکیشن KuuKla Parental Control امکان در اختیار قرار دادن هر دستگاه اندرویدی به کاربران وجود دارد و دستگاه را برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب می‌کند.
این اپلیکیشن امکان انتخاب نمایش برخی اپلیکیشن‌های خاص به کودک را دارد و دسترسی به بقیه اپلیکیشن‌ها از طریق آن مقدور نیست.

Abeona
اپلیکیشن Abeona به والدین اجازه می‌دهد تا میزان استفاده کودکان از اپلیکیشن‌های موبایلی را کنترل کنند. همچنین امکان مشاهده تماس‌های ورودی و خروجی و آنلاین یا آفلاین بودن دستگاه برای والدین فراهم است. ویژگی اصلی Abeona قابلیت استفاده از آن روی چند دستگاه است.

SecureTeen Parental Control
اگر والدینی نگران دسترسی کودکان و نوجوانان به محتواهای ویژه بزرگسالان هستند، می‌توانند از اپلیکیشن SecureTeen Parental Control استفاده کنند.
این اپلیکیشن امکان مشاهده فعالیت‌های آنلاین کودکان، فایل‌های دانلودی و مکان آنها را به والدین می‌دهد. به طوری که اگر والدین اپلیکیشنی را که روی دستگاه کودک نصب‌شده دوست نداشته باشند، می‌توانند آن را ببندند.

Screen Time Parental Control
اپلیکیشن Screen Time Parental Control همان‌طور که از نامش پیداست، زمان استفاده از دستگاه را برای کودکان تعیین می‌کند. مهم‌ترین ویژگی آن مسدودسازی دسترسی به اپلیکیشن مورد نظر پس از به اتمام رسیدن زمان استفاده از آن است.

Screen Time Remote Control
نرم‌افزار Screen Time Remote Control این امکان را به والدین می‌دهد تا به آسانی روی کودکان خود مدیریت داشته باشند. برای اجرا تنها کافی است این ابزار را روی گوشی خود نصب کرده و سپس تبلت یا گوشی را به کودک داد. از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به اعمال محدودیت‌های زمانی برای اپلیکیشن‌ها، رابط کاربری شیک و نظارت بر کار کودک اشاره کرد.

TimeAway
اپلیکیشن TimeAway به والدین اجازه می‌دهد به طور رایگان تا شش دستگاه اندرویدی را کنترل کنند. در این اپلیکیشن والدین می‌توانند استفاده از اپلیکیشن ها و دانلودها را بازبینی کرده، اپلیکیشن‌ها را به صورت از راه دور متوقف کنند یا زمان‌بندی‌هایی برای مدرسه و خواب مشخص کنند تا کودک قادر به استفاده از دستگاه خود در این زمان‌ها نباشد.

Cell Safety
این اپلیکیشن برای استفاده در تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده و به والدین کمک می‌کند بر فعالیت‌های فرزند خود که با تلفن‌های همراه انجام می‌دهند، نظارت داشته باشند. هنگامی که کودکان کلیدواژه‌های مشخص و مشکل‌آفرینی را ارسال می‌کنند، این اپلیکیشن به والدین هشدار می‌دهد.
به گفته شرکت Web Safety، عرضه‌کننده این اپلیکیشن، این برنامه دارای بزرگ‌ترین پایگاه داده از این نوع در جهان بوده و هنگامی که کودک در معرض خطر قرار دارد، والدین را مطلع می‌سازد.
اپلیکیشن Cell Safety دارای ابزارهای دیگر نظارت بر کودک نیز بوده که از آن جمله می‌توان به ردیابی GPS و جلوگیری از ارسال پیامک حین رانندگی اشاره کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها