شناسه خبر : 19106 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پنج گوشی ویژه کودکان

در دنیا گوشی‌های متنوعی ویژه کودکان عرضه شده است که برخی از آنها در بازارهای ایران نیز عرضه شده‌اند و امکان استفاده از آنها برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. از همین رو چند مدل معروف و قابل توجه آنها در دنیا در ذیل معرفی می‌شوند.

در دنیا گوشی‌های متنوعی ویژه کودکان عرضه شده است که برخی از آنها در بازارهای ایران نیز عرضه شده‌اند و امکان استفاده از آنها برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. از همین رو چند مدل معروف و قابل توجه آنها در دنیا در ذیل معرفی می‌شوند.

گوشی 160 دلاری Kurio
گوشی Kurio ویژه کودکان گران‌ترین گوشی عرضه‌شده برای این قشر از جامعه است اما از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این گوشی به والدین اجازه می‌دهد از طریق سیستم مانیتورینگ GPS امکان ردیابی کودک خود را داشته باشند و حتی برای آنها مناطق امن و خطر روی نقشه گوشی ترسیم کنند. Kurio از مرورگر اینترنت امنی برخوردار است و از همین رو والدین از بابت سر زدن کودکان به سایت‌های ناخواسته هیچ نگرانی نخواهند داشت.
با استفاده از این گوشی والدین قادر به مانیتور کردن هرگونه شماره، تماس‌ها، پیام‌های کوتاه یا اپلیکیشن‌های روی این گوشی خواهند بود. این گوشی خیال والدین را از بابت امنیت آن راحت خواهد کرد و در عین حال به کودکان امکان بهره‌مندی از گوشی‌های هوشمند مدرن را می‌دهد.

ساعت 150دلاری Flip2
Flip2 یک ساعت از سری محصولات پوشیدنی هوشمند است که هم قابلیت مکان‌یابی و هم گوشی را دارد. این ساعت با موبایل والدین از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و iOS همگرا می‌شود و به والدین امکان کنترل مستقیم از طریق اینترفیس این ساعت را می‌دهد. با این ساعت امکان تعیین منطقه امن برای استفاده از گوشی نیز وجود دارد و درصورتی که فرزندان از محدوده تعیین‌شده خارج شوند، به والدین آنها هشدار می‌دهد. از سوی دیگر، برخورداری از سرویس‌های مکان‌یاب و امکان برنامه‌ریزی روی آن برای والدین به منظور تعیین تماس‌های مجاز و غیرمجاز نیز فراهم شده است.
والدین همچنین می‌توانند روی این ساعت به صورت مستقیم برای فرزندان خود پیام کوتاه ارسال کنند که روی صفحه نمایش آن بدون نیاز به باز کردن آن از سوی کودک ظاهر می‌شود.

گوشی 5 /77دلاری Just5 CP10S Bestinspace
استفاده از گوشی کودک Just5 بسیار راحت است. صفحه نمایش آن تک‌رنگ است و کیبورد بزرگی دارد و استفاده از آن برای همه آسان است.
روی این گوشی والدین امکان برنامه‌ریزی و تعیین شماره‌های اورژانسی را دارند و می‌توانند دکمه‌های آن را به تماس‌های SOS نیز اختصاص دهند. با استفاده از این گوشی امکان ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس با حداکثر پنج نفری که از پیش تعیین شده، وجود دارد.
این گوشی همچنین قادر است در صورت به اتمام رسیدن باتری به صورت کامل هم کار کند و از همین رو مناسب‌ترین گوشی هوشمند ویژه کودکان است.

گوشی 100 تا 540 دلاری Kajeet
این گوشی امکان انحصاری کردن را به کاربر می‌دهد و از گزینه‌هایی برخوردار است که می‌تواند آن را برای کودکان و خانواده شخصی‌سازی کند. برای همین کاربران موقع خرید آن می‌توانند نوع گوشی و برنامه‌ای را که می‌خواهند انتخاب کنند و به آسانی گوشی دلخواه خود را فعال کنند.
حساب ویژه Kajeet امکان دسترسی کاربران به حساب شخصی‌سازی‌شده خود و آنچه را که کودکان می‌توانند یا نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند فراهم کرده است.
روی این گوشی والدین می‌توانند تماس‌های ناخواسته را مسدود کنند، محل فرزند خود را از طریق GPS ردیابی کنند و حتی برای زمان‌های استفاده از گوشی محدودیت تعیین کنند.

گوشی 50 دلاری ال‌جی Optimus Zone 2
گوشی ال‌جی Optimus Zone 2 یکی از بهترین گزینه‌ها برای والدینی است که در جست‌وجوی یک گوشی هوشمند برای کودکان هستند.
این گوشی از یک دوربین، دسترسی به پیام کوتاه و گوگل‌پلی برخوردار است. درحالی که در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند برای کودکان اتفاق خوبی نیست اما به والدین اجازه می‌دهد از ویژگی‌های متعدد آن برای محدودسازی کودک خود بهره ببرند.
این گوشی امکان ثبت تماس‌های برقرارشده را دارد و به والدین اجازه می‌دهد هر نوع مکالمه روی این گوشی را چک کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها