شناسه خبر : 13440 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

عصبانیت احمدی‌نژاد از مخالفت با بودجه شیرینی
index:1|width:70|height:20|align:right نوشت: زهرا شجاعی مشاور امور زنان در دولت اصلاحات با ذکر خاطره‌ای از حضور خود در جلسه «هیات دولت نهم» گفته است: «نزدیک نیمه‌شعبان بودیم. آقای مشایی طرحی آورد با عنوان «میثاق با امام زمان (عج)، بیعت با رهبری» و یک میلیارد تومان برای شربت و شیرینی در جمکران درخواست هزینه کرد. آقای رحمتی وزیر راه گفتند که شربت و شیرینی که دولتی نیست و نیاز به تعیین اعتبار ندارد و به‌جای آن می‌توانید 500 میلیون دیگر روی آن بودجه بگذارید تا ما جاده قم - جمکران را درست کنیم تا مردم در مسیر زیارت آسیب نبینند. آقای احمدی‌نژاد ناراحت شد و اعتراض کرد که این چه تفکری است، صدایش بالا رفت و گفت دولت عوض‌شده و شما فکر می‌کنید مملکت را وزارتخانه حفظ می‌کند؟»

روایت فلاحیان از سوابق بحث «خودسرها»
index:2|width:70|height:20|align:right گفت‌وگویی با علی فلاحیان وزیر پیشین اطلاعات داشته است. او درباره اینکه «اساساً مفهومی به نام خودسر را در دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی قبول دارید؟»، گفته است: «دشمنان بچه‌های وزارت اطلاعات این اصطلاحات را درست کردند و من اصلاً این را قبول ندارم. اساساً سیستم وزارت کاملاً منظم است... با ایشان (سعید امامی) دشمنی شد... در همین حد بدانید که هر اقدامی قرار بود در وزارت اطلاعات صورت گیرد باید از طریق این سیستم یا کامپیوتری که ما در وزارت ایجاد کرده بودیم، درباره‌اش تصمیم‌گیری و دستور داده می‌شد... بعد از آن من خیلی به وزیر بعدی تاکید کردم که به تو فشار می‌آورند که این کامپیوتر را خاموش کنی. ولی ایشان یک ماه و نیم بیشتر دوام نیاورد و آن سیستم را خاموش یا غیر‌فعال کرد.»

تندروها و مانیفست میلیشیا
index:3|width:70|height:20|align:right در یادداشتی نوشت: تندروها با الهام از مانیفست گروه‌های میلیشیا، عرصه سیاست را میدان جنگ می‌خوانند. ابایی از این ندارند که در ستایش ستیز خطابه کنند و بگویند بهترین دفاع حمله است... به نظر می‌آید اتفاقات این روزهای صحنه سیاست ایران با وجود جلوه‌های تلخ آن در بطن خود، پاره‌ای از حقایق پنهان را روشن ساخته است. در این فضا پرده‌ها کنار رفته است و چهره واقعی افرادی که لباس افشاگری به تن کرده بودند، هویدا شده است. متاسفانه در سکوت یا تسامح برخی چهره‌های معتدل اصولگرا دور بازی به دست تندروها افتاده است؛ افرادی که می‌کوشند تا برای ناهمسویان با خود پرونده‌سازی کنند. به‌راستی اگر این تندروها نگران منافع ملی و قانون نیستند، وظیفه نهادهای مسوول چیست؟

موانع ظهور
index:4|width:70|height:20|align:right نوشت: مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار با اشاره به دو مانع ظهور گفت: اولین مانع این است که سر راه حضرت میدان مین است، ایشان تا بیاید با آتش نزدیک و دور دشمن شهید خواهد شد، دوم اینکه ایشان می‌خواهد دنیا را مدیریت کند و برای این مدیریت نیازمند نیروست ... اگر امام زمان در مشهد ظهور می‌کرد ما هیچ مشکلی نداشتیم اما ظهور در مکه است و مکه امن نیست... آتش نزدیک تا حدودی حل شده است اما آتش دور را چه کنیم؟ اوبامای خبیث اختیار همه سلاح‌های هسته‌ای در دستان اوست، تا حضرت ظهور کند، بعد از چند دقیقه مکه نابود می‌شود. او در ادامه به پروند مهدی ‌هاشمی اشاره کرد و گفت: «...جرم مهدی هاشمی جهانی است و حتی ممکن است با بازجویی آن آمریکا یا ملکه انگلستان نیز مفتضح شوند...»


دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها