شناسه خبر : 32174 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (بین‌الملل)

ایسنا: رئیس حزب «کنگره التباوی» لیبی فاش کرد که امارات ۷۴ میلیون دلار برای حمایت از حمله به طرابلس اختصاص داده است.

ایرنا: بر اثر انفجار مین مغناطیسی در شهر قندهار سه نفر از جمله دو کودک کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

فارس: سفارت آمریکا در بغداد، همزمان با نزدیک شدن اربعین امام حسین (ع)، از احتمال وقوع انفجار در شهرهای عراق خبر داد و خواستار عدم سفر شهروندان آمریکایی به این کشور شد.

تسنیم: رئیس‌جمهوری روسیه به‌تازگی در پیامی برای کشورهای عضو ناتو، از آنها خواسته تا از استقرار موشک‌های برد متوسط و کوتاه‌تر در خاک اروپا و دیگر مناطق خودداری کنند.

مهر: ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان در حساب توئیتری خود نوشت: هند با این ادعاها در حال سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های خود در کنترل مناطق مرزی با پاکستان است.

ایسنا: امیر قطر تاکید کرد: گفت‌وگوی غیرمشروط و متکی بر اصل احترام متقابل و همچنین لغو محاصره ظالمانه علیه قطر تنها راه پایان دادن به بحران منطقه خلیج‌فارس است.

ایرنا: مقام‌های امنیتی سنگاپور اعلام کردند چهار تبعه خارجی زن به اتهام حمایت مالی از گروه تروریستی داعش در این کشور جنوب شرق آسیا دستگیر شده‌اند.

ایسنا: رئیس‌جمهوری عراق در دیدار با همتای آمریکایی خود تاکید کرد، عراق مسوول حفاظت از خاک و حاکمیت خود است.

ایرنا: سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: رژیم‌های عربی مسوول مشکلاتی هستند که امت و منطقه امروز با آن روبه‌رو است.

ایلنا: نیروهای پلیس و اطلاعات اسرائیل صبح روز چهارشنبه گذشته وزیر قدس فلسطین را بازداشت کردند.

فارس: در حالی که فرانسه کماکان با معضل جلیقه‌زردها مواجه است، تداوم اعتصاب بخش ریلی این کشور موجب توقف حرکت قطارها و سرگردان شدن صدها مسافر شد.

تسنیم: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نیویورک با وزیر خارجه امارات دیدار کرد.

مهر: وزیر خارجه چین در واکنش به ادعاهای رئیس‌جمهوری آمریکا هشدار داد پکن بی‌احترامی به‌حق حاکمیت خود را تحمل نخواهد کرد.

ایسنا: رئیس‌جمهور کره جنوبی پیشنهاد داد در محل مرز غیرنظامی شده بین کشورش و کره شمالی یک «منطقه بین‌المللی صلح» تشکیل شود.

ایلنا: یک نظرسنجی نشان داد که حمایت از «جو بایدن» پس از آنکه خبرهایی مبنی بر اعمال فشار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، بر همتای اوکراینی خود برای تحقیق درباره او منتشر شد، بالا رفته است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها