شناسه خبر : 25230 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

عصر‌ایران: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس که پس از گذشت ۲۸ سال از پایان جنگ تحمیلی به فکر ایجاد وزارت شهدا و ایثارگران افتاده بودند با اکثریت قاطع مخالفت کرد.

ایلنا: برخی منابع دیپلماتیک از سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران در تاریخ 15 دی‌ماه خبر دادند. لودریان قرار است در این سفر، مقدمات دیدار «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه از ایران را که قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی صورت بگیرد فراهم کند.

ایلنا: محمدباقر نوبخت، عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: تصمیمات جدید درباره محصوران موردی نبود و برای هر سه شخصیت این تصمیم گرفته شد.

ایلنا: یاسر هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به تغییر محل زندگی خانواده آیت‌الله هاشمی از جماران بیان کرد: طبق مصوبه هیات دولت منزل آیت‌الله هاشمی به خانه موزه تبدیل خواهد شد.

میزان: رئیس قوه قضائیه گفت:‌ در این سال‌ها برخی دولت‌ها اصرار داشتند با روش‌های غیرقضایی و غیرحقوقی به قوه نزدیک شده و مشکلات خود را حل کنند. اما ما زیر بار نرفتیم.

ایرنا: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حکمی رضا فرجی‌دانا را به عنوان «مشاور علمی رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

ایسنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مشکلات اقتصادی موجود در کشور تقصیری ندارد، گفت: این مشکلات به دلیل بی‌عرضگی مسوولان در داخل یا مربوط به تحریم‌های اقتصادی خارجی است.

ایسنا: رئیس‌جمهور در حکمی حجت‌الاسلام علی یونسی را به‌عنوان «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب کرد.

ایلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به توئیت سخیف و گستاخانه وزیر امور خارجه بحرین درباره سرزمین و حکومت ایران اظهار کرد: حقیرتر و کوچک‌تر از آنید که درباره ایران سرفراز و مظهر تاریخ و تمدنی کهن و پرشکوه اظهارنظر کنید.

خبرآنلاین: غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: مساله عبور از روحانی خواست اکثریت اصلاح‌طلبان نیست و فقط ممکن است برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب این دیدگاه را مطرح کرده باشند اما همچنان دیدگاه غالب در اردوگاه اصلاح‌طلبان همراهی با روحانی است.

تسنیم: نماینده مردم شاهین‌شهر گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی بنا به دلایلی مانع اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها