شناسه خبر : 25207 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سیاه‌نمایی هنر نیست

مقام معظم رهبری: کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسوولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور با یادآوری سخنان حکیمانه امام خمینی‌(ره) مبنی بر اینکه «میزان حال فعلی افراد است» خاطرنشان کردند: همه باید مراقب باشیم زیرا هیچ‌کس ضمانت درست‌ماندن تا لحظه مرگ را ندارد.

سیاه‌نمایی هنر نیست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسوولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور با یادآوری سخنان حکیمانه امام خمینی‌(ره) مبنی بر اینکه «میزان حال فعلی افراد است» خاطرنشان کردند: همه باید مراقب باشیم زیرا هیچ‌کس ضمانت درست‌ماندن تا لحظه مرگ را ندارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «انتشار آمارهای بی‌پایه، ادعاهای دروغ، تخریب چهره‌های مورد قبول مردم و انکار موفقیت‌های انقلاب اسلامی» را بخش‌هایی از اقدامات در فضای مجازی برای بدبین کردن مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان دانستند و خاطرنشان کردند: متاسفانه برخی افراد بی‌تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاه‌ها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ‌های شاخدار بیگانگان، همان کار دشمن را انجام می‌دهند. ایشان افزودند: این افراد به‌جای آنکه سیاست خود را «دینی» کنند، برای رسیدن به اهداف پَست و حقیر سیاسی، دین خود را با سیاسی‌کاری همراه کرده‌اند. ایشان افزودند: کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و این‌گونه رفتارها در آنان تاثیرگذار نخواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات مهم همه مدیران جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون، تاکید کردند: البته در کنار این خدمات، صدماتی هم بوده است که باید از خدمات سپاسگزاری شود و صدمات هم مورد نقد منصفانه و مسوولانه و عاقلانه قرار گیرند نه نقد همراه با فحاشی و تهمت، چراکه نقد و نقدپذیری واجب است اما تهمت و لجن‌پراکنی حرام است.

ایشان خاطرنشان کردند: اینکه فردی مکرر، دستگاه‌ها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد، هنر نیست زیرا هر کودکی می‌تواند با یک سنگ، شیشه‌ای را بشکند، هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطقی حرف بزند و از سخن گفتن برای هوای نفس و جهات شخصی و دستیابی به قدرت پرهیز کند چراکه خداوند بابت هر سخنی از انسان سوال و مواخذه خواهد کرد.  

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها