شناسه خبر : 37778 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

واقع‌نمایی کنیم

به گفته حسن روحانی در ایام انتخابات تخریب‌ها چند برابر می‌شود

واقع‌نمایی کنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بعضی‌ها واقعیت‌ها را نمی‌بینند و سیاه‌نمایی می‌کنند، تاکید کرد: عده‌ای فکر می‌کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می‌شود. این کم‌عقلی را کجا ببریم؟

حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهار کرد: سیاه‌نمایی و سفیدنمایی را کنار بگذارید و واقع‌نمایی کنید. اینجا وظیفه سنگینی بر دوش رسانه‌ها و دولت است تا این مسائل را نشان دهند به‌خصوص در این ایام که ایام انتخابات است و تهمت‌ها و تخریب‌ها چند برابر می‌شود، باید واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت در این مدت در سه جبهه در حال جنگیدن است، یادآور شد: یکی از این جبهه‌ها مقابله و خنثی‌سازی تحریف‌ها و سخنان ناروا و دروغ و غلطی است که علیه دولت یازدهم و دوازدهم به‌خصوص علیه دولت دوازدهم انجام می‌گیرد. من نمی‌دانم ترامپ به اینها چه داده و چه خوبی در حقشان کرده که حتی یک‌بار هم ظلم ترامپ را نمی‌گویند.

روحانی اضافه کرد: چه کسی کشور را تحریم کرد و جنگ اقتصادی به راه انداخت و راه بانک و پول ما را مسدود کرد و نگذاشت نفت بفروشیم. چرا نمی‌آیید در برابر او موضع بگیرید. می‌گویند حالا ترامپ بدی‌هایی داشت ولی شما بدید و مدیریت دولت شما خیلی ضعیف است. اگر دولت ضعیف است پس این همه معالجه، تخت‌های بیمارستانی، پزشک و پرستار و تلاش برای نجات مردم در کرونا و کمک به قشرهایی که در کرونا مشکل داشتند و حمایت‌هایی که ما انجام دادیم چه بود. ما در این شرایط جنگ اقتصادی سهام عدالت را احیا کردیم و اضافه شدن حقوق‌ها، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و وام‌هایی که به مردم و کسب‌وکارها داده شد و پول‌هایی که برای مقابله با کرونا خرج شد در این دولت انجام شده است.