شناسه خبر : 30111 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

تسنیم: نمایندگان مجلس طرحی را با ۹۴ امضا درباره حمایت و تشویق مطلعین مفاسد اداری و اقتصادی تدوین و به هیات رئیسه تقدیم کرده‌اند. در این طرح تشویق‌های نقدی و ارتقای شغلی برای افرادی که مفاسد اقتصادی و اداری را اطلاع دهند، پیش‌بینی شده است.

ایسنا: نایب‌رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از ارسال استفساریه‌ای به مجلس خبر داد که بر اساس آن سن بازنشستگی کارگران ساختمانی از ۳۵ سال به ۳۰ سال کاهش یابد.

فارس: مبلغ عیدی کارگران امسال حداقل دو میلیون و ۲۲۲ هزار و ۵۳۸ تومان و حداکثر سه میلیون و ۳۳۳ هزار و ۸۰۷ تومان است.

ایرنا: وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: سالانه ۹۰۰ نفر در کشور وارد بازار کار می‌شوند که ایجاد فرصت‌های شغلی مورد نیاز این افراد، نیازمند فعالیت و سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی است.

ایرنا: دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده‌فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

خبرآنلاین: رئیس صندوق بین‌المللی پول با اشاره به احتمال ایجاد شوک‌های دیگر در بازار نفت گفت: کشورهای تولیدکننده نفت باید برنامه‌های مالی و اقتصادی خود را طوری تنظیم کنند که آمادگی مواجهه با شوکی دیگر را داشته باشند زیرا موج‌های منفی زیادی اقتصاد دنیا و بازار نفت را هدف قرار داده است.

جماران: گوشت قرمز تنظیم بازاری که قرار بود به صورت اینترنتی توزیع شود به دلیل آنچه عدم تامین توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوانده شده است، عرضه نشد.

ایسنا: جلال میرزایی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه «پیشنهاد‌های مرتبط با سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق رای نیاورده است»، گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی در شرایط امروز نارضایتی‌ها را تشدید می‌کند و مجلس نیز تصمیمی نمی‌گیرد که فشار بر مردم بیشتر شود.

ایسنا: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از عرضه حدود ۳۵ تن گوشت قرمز به ‌صورت اینترنتی در پایتخت خبر داد و گفت: فعلاً و تا اطلاع ثانوی این عرضه ادامه دارد، مگر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی جدید تنظیم بازار گوشت قرمز راهکار جدیدی برای آن طراحی کند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها