شناسه خبر : 26306 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

خبرگزاری صداوسیما: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: در جشن عروسی در باغ تفریحی در حومه شهر دهدشت به دلیل تیراندازی سهوی توسط یکی از شرکت‌کنندگان یک نفر فوت کرد و دو نفر مجروح شدند.

ایسنا: به گفته رئیس نهضت سوادآموزی، طبق نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال بالغ بر دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بی‌سواد شناسایی شده است که حدود ۴۰۰ هزار نفرشان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند. در مجموع در همه گروه‌های سنی هشت میلیون و ۸۰۰ هزار بی‌سواد مطلق و ۱۱ میلیون کم‌سواد در کشور داریم. میانگین تحصیل ایرانیان هشت سال است.

ایرنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: تعداد مصدومان زلزله 3 /5‌ریشتری روز یکشنبه (12 فروردین) شهرستان‌های غرب استان به 54 نفر رسید. بیشتر این مصدومان به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند و چند نفر در بیمارستان‌های سرپل ذهاب و کرمانشاه بستری شدند.

خبرگزاری صداوسیما: اسکندر سعیدی، رئیس پلیس امنیت عمومی، گفت: با اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی هزار و 261 واحد صنفی در شهرکرد مورد بازرسی قرار گرفت. در بازرسی از این واحدها 13 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و پنج نفر دستگیر شدند. 

خبرگزاری صداوسیما: مدیر آب و خاک و امور اراضی جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، مجموع قنات‌های استان را 841 رشته اعلام کرد و گفت: 50 درصد قنوات به طور کامل خشک شدند. به دلیل خشکسالی‌های اخیر مابقی قنوات بین 40 تا 80 درصد آبدهی دارد. 17 درصد از اراضی باغی چهارمحال و بختیاری از آب قنوات تامین می‌شود و تنها 30 درصد از زمین‌های کشاورزی استان از آب‌های جاری و سطحی آبیاری می‌شود.

ایسنا: فرماندار شهرستان دنا از انتقال 16 بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-‌یاسوج به پایین ارتفاعات دنا خبر داد.

ایسنا: مدیرکل موزه ملی ایران از بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفر در طول یک ماه نخست و نمایش ۵۶ شیء تاریخی از «لوور در شعبه تهران» خبر داد.

ایرنا: علیرضا رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: یک میلیون و 322 هزار و 709 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی از 15 اسفند 96 تا 10 فروردین 97 در کشور جمع‌آوری و معدوم شده است.

تسنیم: بخشی از کاخ سرهنگ‌آباد که به چهل‌ستون ثانی معروف است و شباهت زیادی به باغ عفیف‌آباد شیراز دارد در آتش سوخت.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها