شناسه خبر : 43833 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بچه‌های بیش‌فعال

آیا کودکان پس از کووید 19 بیش‌فعال شده‌اند؟

«چرا ورشکستگی بنگاه حیات‌بخش است؟» این پرسش یکی از مقالات این فصل تحقیق است. ورشکستگی بنگاه، یکی از موضوعات اساسی بازارهای مالی است. بدون این موضوع، ناامنی‌های مالی می‌تواند به فروپاشی غیرضروری بسیاری از بنگاه‌ها منجر شود. کارآفرینان و تامین‌کنندگان سرمایه نیز ممکن است از همان ابتدا نسبت به قبول ریسک و انجام سرمایه‌گذاری‌های مهم بی‌میل شوند. در این باره، سازوکار ورشکستگی بنگاه می‌تواند به عنوان جزئی از شبکه ایمنی اجتماعی نقش ضربه‌گیر ایفا کند و مانع از وقوع اتفاقات ناگوار شود.

«اینترنت چگونه بازار رسانه‌های چاپی را از بین برد؟» نویسنده این‌گونه به این پرسش پاسخ داده است: «این مقاله با ترکیب داده‌های جامع از بازار رسانه‌های نروژ، شواهد علی درباره چگونگی تاثیر اینترنت بر بازار رسانه‌های چاپی سنتی ارائه می‌کند. پذیرش اینترنت باعث کاهش چشمگیر خوانندگان و تیراژ چاپی و به همان اندازه افزایش زیادی در خوانندگان اخبار آنلاین شد.» در طول دهه‌های گذشته، چشم‌انداز رسانه‌ها به‌طور چشمگیری تغییر کرده است: رسانه‌های چاپی کاهش شدیدی را تجربه کرده‌اند و اینترنت به کانال اصلی اطلاعات و سرگرمی برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده است.

مقاله دیگر این فصل به مساله بیش‌فعالی کودکان بعد از کووید 19 پرداخته است. آیا کودکان پس از کووید 19 بیش‌فعال شده‌اند؟ این مقاله چگونگی تغییر تشخیص سلامت روان کودک را در طول همه‌گیری کووید 19 با تمرکز بر تشخیص موارد اولیه بیماری شایع سلامت روان کودک، بررسی می‌کند: اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی یا ADHD.

دراین پرونده بخوانید ...