شناسه خبر : 43366 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سهم مهاجران

مهاجران در نوآوری آمریکا چه سهمی دارند؟

«مهاجران در نوآوری آمریکا چه سهمی دارند؟» این عنوان یکی از مقالات این هفته فصل تحقیق است. پیام اصلی این مقاله می‌گوید که 16 درصد از تمام مخترعان مستقر در ایالات‌متحده بین سال‌های 1990 تا 2016، مهاجرانی بوده‌اند که در سن 20سالگی یا بیشتر به ایالات‌متحده آمده‌اند. با این حال سهم این مهاجران در تولید نوآورانه ایالات‌متحده نسبت به سهم آنها از جمعیت مخترعان نامتناسب بوده است.

«اثر معدن زغال‌سنگ بر قیمت مسکن چیست؟» تعطیلی زودهنگام نیروگاه و کارخانه‌های زغال‌سنگ در سراسر جهان می‌تواند از 5 /14 میلیون مرگ زودرس جلوگیری کند و سود اقتصادی 3 /16 تریلیون‌دلاری به همراه داشته باشد که معادل صرفه‌جویی در حدود 426 میلیون سال زندگی یا افزایش 20 روز اضافی برای هر یک از هشت میلیارد جمعیت کنونی جهان است.

«پول‌های خصوصی جدید چگونه ارزش خود را حفظ می‌کنند؟» ثابت‌ارزها، پول‌های خصوصی جدیدی هستند که ممکن است برخلاف پول‌های رایج، پشتوانه آنها تقاضا شود. در این مقاله نشان داده شد که ثابت‌ارزها چطور می‌توانند قیمت ثابت (معمولاً یک‌دلاری) خود را حفظ کنند حتی با وجود اینکه با هجوم تقاضا برای معاوضه مواجه می‌شوند.

«آیا تحصیل در مدارس بر خودکشی جوانان تاثیر می‌گذارد؟» یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که خودکشی جوانان با حضور در مدرسه ارتباط تنگاتنگی دارد. شواهدی وجود دارد که تغییر در تقویم مدارس و آموزش حضوری که در طول همه‌گیری کووید 19 رخ داده، تفاوت‌های موثری ایجاد کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها