شناسه خبر : 9507 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در کمیسیون عالی مشترک ایران و عراق به همراه معاون اول رئیس‌جمهور در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی به بغداد سفر کرده بود، گفت: ارزش مبادلات تجاری ایران و عراق از ۱۲ میلیارد دلار به ۲۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

فارس: مدیر‌عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها با بیان اینکه از مجموع 420 ملک به مزایده گذاشته‌شده 62 ملک به فروش رسید، گفت: بازار خرید و فروش املاک چندان رونق ندارد و فروش این 62 ملک هم به دلیل این بود که برند شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها شناخته شده است.

مهر: رئیس اداره بررسی قیمت و قیمت‌گذاری نفت وزارت نفت گفت: با توجه به افزایش قیمت نفت در طول چند هفته گذشته، احتمال بازگشت قیمت‌ها به بشکه‌ای ۴۰ دلار ضعیف است.

ایسنا: عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مساله آب باید در سیاستگذاری‌های کشور در اولویت قرار گیرد، گفت: براساس شاخص‌های بین‌المللی وضعیت برداشت آب در ایران از حد فاجعه نیز بدتر است.

ایلنا: معاون رئیس سازمان ملی استاندارد از توقف شماره‌گذاری وانت پیکان از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: شماره‌گذاری وانت پیکان نیز مانند خودرو پیکان از ابتدای سال 1394 متوقف می‌شود و این خودرو به موزه می‌رود.

فارس: رئیس ستاد مدیریت سوخت کل کشور با اشاره به اینکه سناریویی برای تغییر سهمیه بنزین در سال 94 ارائه نشده است، گفت: همانند سال گذشته هیچ سهمیه‌ ویژه نوروز وجود ندارد.

ایسنا: شرکت ملی نفتکش ایران اقدام اتحادیه اروپا را در تحریم دوباره این شرکت برخلاف همه موازین حقوقی دانست و اعلام کرد: این اقدام در حالی صورت گرفته است که هیچ دلیل تازه‌ای برای آن به لحاظ حقوقی مطرح نشده و به‎طور کلی اتهام‌های پیشین تکرار شده است.

تسنیم: بعد از آنکه رئیس کل بانک مرکزی در پنجاه و چهارمین مجمع سالانه این بانک خواستار افزایش سرمایه بانک مرکزی شد، هیات دولت یکشنبه گذشته با این درخواست موافقت کرد و سرمایه بانک مرکزی از 37 هزار میلیارد ریال به 43 هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یافت.

ایرنا: رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با بیان اینکه رشد بهره‌وری کشور در 15 سال اخیر نیم‌درصد بوده است؛ گفت: تحریم‌ها، کاهش سرمایه‌گذاری و عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید موجب شده متوسط رشد بهره‌وری در سال‌های 90، 91 و 92 منفی باشد.

ایسنا: بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروهای تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام 530، وولیکس C30، جک، پژو 206 و پژو 405 تولیدی در دی‌ماه امسال، کاهش یافته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها