شناسه خبر : 9374 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سال 91 تقریباً 80 درصد بودجه به اعتبارات جاری اختصاص یافت، گفت: در صورت تکرار این روند، بودجه جاری دولت تا سه چهار سال آینده 100 درصد منابع بودجه را به خود تخصیص می‌دهد.

اقتصادنیوز: معاون امور معادن وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودکفا شدن ایران در تولید فولاد خبر داد و عنوان کرد: واردات فولاد به کشور به صفر رسیده است.

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دستور بازگرداندن خودروهای لوکس موجود در گمرکات کشور داده شده است و این خودروها باید برگردند.

فارس: سرشماری عمومی کشاورزی صبح شنبه با حضور محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، استاندار تهران، رئیس مرکز آمار ایران و مسوولان وزارت جهاد کشاورزی شروع شد.

ایرنا: رئیس مرکز آمار ایران گفت: میزان بارندگی در 44 سال گذشته حدود هشت درصد کاهش یافته و از میزان روان‌آب‌ها 30 درصد کاسته شده است.

مهر: کورش پرند، معاون وزیر کار با بیان اینکه متولدین سال‌های 57 تا 64 هم‌اکنون در سن کار قرار دارند، گفت: دولت برنامه خاصی برای ورود این افراد به بازار کار ندارد.

ایسنا: بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد از فروردین تا مردادماه سال جاری بیش از 48 میلیارد و 300 میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2/35 درصد افزایش نشان می‌دهد.

مهر: وزیر نیرو با انتقاد از کشت برنج در بالادست زاینده‌رود و وجود بحران آب در این منطقه از کشور گفت: قطعاً با خشکسالی نمی‌توان مقابله کرد، اما باید با آن زندگی کنیم.

تسنیم: مدیرعامل بانک ملی با اعلام اینکه هنوز برخی بانک‌ها سود ۲۶ درصد می‌دهند، از تسویه بدهی دولت به بانک مرکزی با تسعیر ارز دفاع کرد و درباره اختلاس سه هزار میلیارد‌تومانی هم گفت: هنوز دو ریال از اموال بانک ملی هم برنگشته است.

فارس: محمدحسین عادلی، دبیر کل سازمان کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ای‌سی‌اف) گفت: حصول توافق نهایی ایران و گروه 1+5 و برداشته شدن تحریم‌های ایران می‌تواند بازی را در بازارهای جهانی گاز تغییر دهد.

مهر: رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه سرعت افزایش قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: مجموعه اقدامات انجام‌شده از ثبات در بازار حکایت دارد.

فارس: مرکز پژوهش‌های مجلس در تحلیل مفصلی نسبت به بسته خروج غیرتورمی از رکود، اجرای سیاست‌های معافیت مالیاتی در جهت حمایت از تولید و حذف شکاف نرخ ارز مبادله‌ای و بازار را در مدت دو سال غیر‌قابل اجرا ارزیابی کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها