شناسه خبر : 19571 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دیده‌بان بازار

پارسان: شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر‌ماه 92 را با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال معادل 1542 ریال اعلام کرد.

ثفارس: شرکت عمران و توسعه فارس در دوره شش‌ماهه منتهی به 31 شهریورماه 92، مبلغ 52 میلیارد و 557 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس معادل 172 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

خوساز: شرکت محورسازان ایران‌خودرو در دوره شش‌ماهه منتهی به 31 شهریور‌ماه 92 با اختصاص (426) ریال زیان به ازای هر سهم از پیش‌بینی‌هایش جا ماند.

لخزر: شرکت صنعتی پارس‌خزر در جدیدترین پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 92 را یک هزار و 126 ریال اعلام کرد که این رقم در مقایسه با پیش‌بینی قبل 15 درصد افزایش به بازار منعکس کرده است.

زمگسا: شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در دوره شش‌ماهه نخست سال مالی 92 مبلغ 2256 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 51 درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید.

فاذر: شرکت صنایع آذرآب از تاریخ 26 آذر‌ماه سال جاری سود سهام سال مالی 92 را پرداخت خواهد کرد.

دشیمی: سهامداران شرکت شیمی دارویی داروپخش از تاریخ 19 آذرماه سال 92 سود سهام خود را از طریق بانک ملی دریافت خواهند کرد.

ثشرق: سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از اول بهمن‌ماه سال جاری سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

بکام: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی طی دوره شش‌ماهه نخست سال با اختصاص 54 ریال سود به ازای هر سهم معادل 54 درصد از پیش‌بینی‌هایش را محقق کرد.

کچاد: افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مبلغ 6 هزار میلیارد ریال به مبلغ 12 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ 18 آذرماه 92 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

شفن: شرکت پتروشیمی فن‌آوران در دوره شش‌ماهه نخست سال مالی 92 با تحقق 3674 ریال سود به ازای هر سهم به 66 درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید.

وغدیر: شرکت سرمایه‌گذاری غدیر برای هر سهم در دوره شش‌ماهه موفق به تحقق 132 ریال سود خالص شده که در مقایسه با گزارش حسابرسی‌نشده (مبلغ 98 ریال) افزایش نزدیک به 35 درصدی داشته است.

سمگا: مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در نامه‌ای اعلام کرد سود 607 ریالی سال مالی منتهی به 30 آذر 92 همچنان مورد تایید شرکت بوده و هیچ تغییر قابل توجه مثبت و یا منفی در آن ایجاد نشده است.

وپترو: شـرکـت سـرمـایـه‌گـذاری صنایع پتروشیمی برای هر سهم مبلغ 147 ریال سود خالص پیش‌بینی کرده که در دوره شش‌ماهه مبلغ 36 ریال معادل 24 درصد از این مبلغ را پوشش داده است.

دی: بانک دی طی ارسال اطلاعیه‌ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار شایعه افزایش سرمایه این بانک را تکذیب کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها