شناسه خبر : 1073 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

نشریه دیلی‌میل چاپ لندن مدعی شده که موسسه بانکی GFH بحرین دو سال پیش بخشی از سرمایه خرید سهام باشگاه لیدز انگلیس را از یک منبع ایرانی تهیه کرده است.

ماجرای سهام ایرانی باشگاه لیدز
نوشت: نشریه دیلی‌میل چاپ لندن مدعی شده که موسسه بانکی GFH بحرین دو سال پیش بخشی از سرمایه خرید سهام باشگاه لیدز انگلیس را از یک منبع ایرانی تهیه کرده است. کن بیتس مالک باشگاه لیدز در سال 2012 سهام این تیم را به موسسه مالی Gulf Finance House فروخت و در ابتدای سال جاری هم 75 درصد از سهام این باشگاه به ماسیمو سلینوی ایتالیایی واگذار شد. 25 درصد از سهام باقی‌مانده لیدز اما هنوز در اختیار شرکت GFH است که طبق ادعای نشریه دیلی میل، ایرانی‌ها هم در آن سهیم بوده‌اند. این نشریه با استناد به گفته‌های مسوولان شرکت GFH مدعی است بخشی از سهام شرکت مذکور متعلق به دولت ایران است.

جلسات محرمانه برای جمع‌آوری امضا علیه کفاشیان
نوشت: تا چند وقت پیش نارضایتی از وضعیت فوتبال نزد مدیران ارشد ورزش کشور بود اما با این حال هنوز مسیر پیش‌بینی‌شده این ائتلاف برای برکناری قانونی و بدون دردسر کفاشیان رونمایی نشده ولی به نظر می‌آید این نقشه راه به زودی رونمایی خواهد شد چون صبر مسوولان بابت ناکامی‌های سریالی مدیریت کفاشیان به سر آمده و انگار عمر مدیریتی آقای رئیس‌ به روزهای پایانی خود نزدیک شده است. به تازگی روسای هیات‌های فوتبال و بعضی از مدیران باشگاه‌ها جلسات محرمانه‌ای را برای تدوین صورت‌جلسه برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون برای برکناری کفاشیان برگزار کرده‌اند. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا مجمع فوق‌العاده با حمایت مدیران ورزش کشور برگزار خواهد شد یا نه؟

توضیحات امیر غفور درباره عکس جنجالی
نوشت: بعد از مراسم قهرمانی تیم والیبال در رقابت‌های آسیایی عکسی از جشن بچه‌های تیم ملی منتشر شد که در آن دست امیر غفور روی سر دختر کره‌ای که وظیفه آوردن جوایز را داشت دیده می‌شود. این عکس در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به سرعت دست به دست شد و این سوال به وجود آمد که دلیل این اتفاق چه بوده است. ستاره کاشانی تیم ملی در این‌باره گفت: «زمانی که همگی در حال شادی کردن و بالا و پایین پریدن بودیم آرنج من با سر این دختر کره‌ای بد‌جور برخورد کرد و معلوم بود که شدیداً دردش گرفته است. من ناخودآگاه دستم را روی سرش گذاشتم تا بابت این اتفاق از بانوی کره‌ای معذرت‌خواهی کنم.»

مجیدی هم مربی تیم ملی می‌شود
نوشت: فرهاد مجیدی بعد از اینکه در بازی استقلال- ملوان کنار کی‌روش نشست و با او حسابی حرف زد، به فدراسیون فوتبال رفت تا شایعات در مورد حضور او در تیم ملی شنیده شود. به نظر می‌رسد همان اتفاقی که برای علی کریمی در تیم ملی بزرگسالان افتاد، این بار برای فرهاد مجیدی در تیم المپیک رخ خواهد داد. او به احتمال فراوان دستیار وینگادا خواهد شد تا سپر بلای این تیم شود و البته توجه‌ها به این تیم را بیشتر کند. با حضور احتمالی فرهاد مجیدی در تیم المپیک، تیم‌های ملی از سه بازیکن مطرح در ترکیب کادر فنی خود سود می‌برند. مهدی مهدوی‌کیا مدیر فنی تیم جوانان است، فرهاد احتمالاً در کادر فنی تیم المپیک حاضر می‌‌شود و علی کریمی هم که در تیم ملی بزرگسالان مشغول فعالیت است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها