شناسه خبر : 5782 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: رضا ملک‌زاده معاون پژوهشی وزیر بهداشت در سومین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق: آمارها نشان می‌دهد که زنان ایرانی چاق‌تر از زنان اروپایی و آمریکایی و به عکس آن مردان ایرانی لاغرتر از مردان اروپایی هستند.

مهر: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از بازگشایی مجدد راه زمینی اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: اعزام زائران ایرانی برای شرکت در مراسم عرفه آغاز شده و در حال حاضر آمار رو به افزایش است.

فارس: محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی: سیم‌کارت‌های جایگزین دفترچه‌های درمانی در داخل موبایل یا در کارت‌های مخصوص قرار می‌گیرد و تمامی اطلاعات بیمار در آن ثبت می‌شود و در اختیار بیمار قرار می‌گیرد.

میزان: انوشیروان محسنی‌بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن پنج خدمت دندانپزشکی خبر داد و گفت: در حقیقت بیمه دندانپزشکی ابلاغ و تعرفه آن نیز مشخص شده است.

تسنیم: وزیر بهداشت خبر داد: تحول واقعی در حوزه سلامت با آغاز مرحله سوم طرح تحول

ایرنا: گام بلند وزیر بهداشت برای پایان دادن به چالش بزرگ سینماگران؛ دیگر پیکر هنرمندی چون مهدی فتحی، گرو نگه‌ داشته نمی‌شود؟

خبرآنلاین: وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد؛ تشکیل شورای عالی کودک

ایرنا: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی سازمان حفاظت محیط زیست: پرونده زمین‌خواری منطقه حفاظت‌شده ورجین در قسمت جنوبی البرز مرکزی 6500 میلیارد تومان به بیت‌المال آسیب زده است.

ایرنا: محمد باقی، معاون فرهنگی مرکز حجاب ریحانه النبی (س) در قم، از اجرای طرح ملی حجاب در مدارس پایه ابتدایی در 18 استان خبر داد.

ایلنا: محمدعلی موحدی‌کرمانی: تمام مناطق ایران که گرفتار کم‌آبی هستند، نماز باران بخوانند.

ایلنا: انجمن بین‌المللی کار: چهار روز کار در هفته مناسب است نه پنج روز.

ایسنا: حضور پنج هزار روحانی در مدارس

مهر: توزیع بسته ملی طرح همسان‌گزینی و ازدواج پایدار میان خانواده‌های ایرانی

ایسنا: معاون وزیر آموزش و پرورش: معلمان باید دارای سندیکا باشند.

ایرنا: مدیرعامل سازمان تامین ‌اجتماعی از رفع موانع قانونی بازنشستگی کارگران بر اساس ماده 10 قانون نوسازی و بازسازی صنایع خبر داد.

ایسنا: 53 میلیون نفر در ایران آفلاین هستند و از اینترنت استفاده نمی‌کنند.

تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای تهران: بدهی هفت هزار میلیاردتومانی دولت‌ها به شهرداری بر جای خود باقی است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها