شناسه خبر : 3899 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مجید ملکشاهی، دستیار معاون حمایت و سلامت کمیته امداد: حدود ٤٧٥ هزار مددجوی اهل تسنن و سایر اقلیت‌های دینی از خدمات حمایتی و معیشتی کمیته امداد بهره‌مند هستند و تمام مذاهب دینی همچون شیعه، سنی، مسیحی، یهودی، زرتشتی، کلیمی، ارمنی و سایر ادیان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

ایسنا: سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به رفت و آمدهای غیرمجاز اتباع بیگانه و انتقال بیماری‌ها از آن‌سوی مرز به داخل کشور و هزینه‌های گزافی که به کشور تحمیل می‌کنند، از وزارت کشور خواست در زمینه جلوگیری از تردد این افراد در داخل کشور تمهیدات بیشتری اندیشیده شود.

ایسنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه «امسال تعداد قابل توجهی از کودکان مناطق دوزبانه را تحت پوشش پیش‌دبستانی بردیم»، گفت: به دنبال هماهنگی بیشتر با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم تا اگر منابع بیشتری در اختیار ما قرار دهند، دوره پیش‌دبستانی را در حد وسیع در کشور رایگان کنیم.

شرق: پرویز افشار، سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه براساس آخرین اخباری که داریم، نقاط آلوده‌ای مانند محله هرندی کاملاً جمع‌آوری و پاکسازی شده‌اند، گفت: امیدواریم با قرار گرفتن این افراد در چرخه درمان و سم‌زدایی، به سمتی برویم که بروز و نمودشان در مناطق شهری به حداقل برسد.

ایسنا:‌ عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران: فاز اول ساماندهی میدان مشق که کف‌سازی و احیای آن است به پایان رسیده و ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

ایرنا: شهیندخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: لازم است برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اقدامات ترویجی را جایگزین اقدامات سلبی کنیم.

ایلنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: برای پرداخت مطالبات نیازمند اعتبار ٥٠میلیاردتومانی هستیم. پیگیری‌هایی انجام شده است و امیدواریم از شرمندگی همکاران دربیاییم.

مهر: کشف آثار مربوط به ٧٠ هزار سال پیش در غارهای رودخانه سیروان

شهروند: علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا به درخواست رئیس‌جمهوری دستور جداسازی صندوق پول درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی داده شده هرچند پیش از این نیز حسابداری این پول از سایر منابع جدا بوده است.

ایسنا: مجتبی شریعتی‌نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم خبر حذف مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی و ٥٠ درصد مراکز دانشگاه پیام‌نور در برنامه ششم توسعه را تکذیب کرد.

ایسنا: ایران رسماً میزبان کنوانسیون ٢٠١٧ راهنمایان گردشگری شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید