شناسه خبر : 20379 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از عنوان فعالیت فرهنگی سوءاستفاده می‌شود، گفت: جریان فتنه به جهت اینکه فضای مطلوبی را برای فرصت‌طلبی خود فراهم کند، به شدت در مسیر فعالیت‌های غیراخلاقی همچون برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

خبرآنلاین: کی‌اف‌سی حلال در تهران فک پلمب می‌شود.

ایسنا: سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای اعلام کرد کلیه زنان خانه‌داری که تمایل به پرداخت حق بیمه بر اساس مقررات بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد را دارند و فاقد رابطه استخدامی و مزدبگیری با موسسات و کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی هستند، می‌توانند در صورت احراز شرایط مقرر و با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت یا اشتغال خویش و با اعلام شغل خود به صورت خوداظهاری مبادرت به ارائه تقاضا، انعقاد قرارداد بیمه و پرداخت حق بیمه کنند.

ایرنا: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده: بسیاری از دختران به دلیل نبود فرصت‌های اشتغال تنها راه پیش روی‌شان ادامه تحصیل است و ما باید قدرت مواجهه با سرخوردگی ناشی از پاسخ ندادن به این انتظار دختران را بیابیم.

مهر: معاون سازمان بهزیستی خبر داد: راه‌اندازی ۱۵ خانه امن برای زنان در معرض خشونت.

مهر: مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه بسیج با هدف کمک به متولیان امر کودک، مهدهای مساجد را راه‌اندازی کرد، گفت: با انعقاد تفاهمنامه بین بهزیستی و بسیج جامعه زنان کشور، سازمان بهزیستی برای دو هزار و ۵۰۰ مهد مساجد مجوز صادر می‌کند.

ایرنا: اسدالله هادی‌نژاد، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر: بر اساس گزارش پلیس و وزارت مبارزه با مواد مخدر افغانستان، کشت مواد مخدر در افغانستان طی سال ۲۰۱۵، ۴۸ درصد کاهش داشته اما اثرات آن دیده نمی‌شود.

ایلنا: علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی: در سرشماری سال 13۹۰ سه میلیون و ۴۵۶ هزار اعلام بی‌سوادی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال داشتیم که در حال حاضر این عدد به حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

ایرنا: لیلا خسروی، مدیر طرح کاوش‌های نجات‌بخشی سد کنگیر: بستن بدون مجوز دریچه‌های سد کنگیر ایلام و آبگیری آن، آثار باستانی متعددی در حوزه این سد از جمله آثار دوره ساسانی و صدر اسلام را نابود می‌کند.

ایسنا: حمیدرضا خیلدار، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست: بیشترین تصرفات غیرمجاز و زمین‌خواری‌ها در حوزه سازمان امور اراضی و جنگل‌ها و مراتع است و سازمان حفاظت محیط زیست در منابع ملی نظارت می‌کند و در برخی موارد چون سرخه‌حصار و خجیر اقدامات لازم انجام می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها