شناسه خبر : 12853 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مظفر الوندی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری، گفت: بیش از یک هزار سازمان مردم‌نهاد (سمن) در کشور به شکل تخصصی در زمینه حمایت از کودکان و استیفای حقوق آنان فعالیت می‌کنند.
ایسنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو، از کاهش پنج‌درصدی یارانه دارو در بودجه سال 13۹۶ خبر داد و گفت: این کاهش پنج‌درصدی تاثیر زیادی در ادامه حمایت‌مان از بیماران نخواهد داشت و آن را با صرفه‌جویی جبران می‌کنیم.
مهر: پرویز افشار، معاون و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: طی یک دهه گذشته میزان مصرف مواد مخدر صنعتی از سه درصد به ۲۵ درصد رسیده که در این میان تمایل زنان برای مصرف به دو برابر رسیده است.
مهر: احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با شرایطی مواجه هستیم که تاکنون ۶۰ نقطه روستایی در اطراف تهران به شهر بدل شده‌اند و خطر بالقوه‌ای هستند چرا که اگر این روند کنترل نشود، به زودی این شهرها به استان تبدیل می‌شوند.
تسنیم: فخرالدین احمدی‌ دانش‌آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به کسری بودجه دو هزار میلیارد‌تومانی دولت تا پایان سال 13۹۵ افزود: وضعیت درآمدی دولت چندان مناسب نیست و به‌رغم تلاش دولت، باز هم مشکلات مالی وجود دارد.
مهر: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی، با بیان اینکه ۲۴ درصد مردم دچار اختلالات روانی هستند، گفت: طلاق، مرگ، عدم سازش و عدم وفاداری، عوامل اصلی در افزایش فشار روحی افراد است. اورژانس اجتماعی اکنون در بسیاری از شهرها دایر است و دولت موافقت کرده در سال آینده در ۱۵۰ شهر بالای ۵۰ هزارنفری نیز مستقر شود.
مهر: لیلی بروجردی، رئیس کمیته زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت، با بیان اینکه ایران پس از ترکیه بیشترین تمایل به ازدواج را در میان جوانان دارد گفت: ۲۴ درصد خانواده‌های ایرانی فرد شاغل ندارند.
مهر: باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، با تاکید بر اینکه معضل چاقی شامل دنیا و ایران می‌شود، عنوان کرد: ۵۰ درصد مردم کشورمان دچار چاقی و اضافه‌وزن هستند.
فارس: امین باقری، فرماندار ریگان، گفت: با وزش توفان شدید شن و غلظت ریزگردها مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی و بیش از 11 هزار دانش‌آموز شهرستان به وجود آمد.
ایرنا: اسماعیل صادقی‌نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین، از دستگیری سه تن از مسوولان شهرداری آبیک خبر داد و گفت: شهردار آبیک و دو نفر از مسوولان این شهرداری به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها