شناسه خبر : 18943 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فارغ التحصیلان موفق دانشکده اقتصاد صنعتی شریف

محمدسعید شادکار/ دانشجوی دکترای دانشگاه تهران
محمدسعید شادکار، متولد سال 1364 است. او دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شریف به پایان برد و سپس برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، با کسب رتبه یک در گرایش اقتصاد و تجارت الکترونیک و رتبه سه در گرایش علوم اقتصادی، وارد دانشکده مدیریت و اقتصاد همین دانشگاه شد.
شادکار موضوع پایان‌نامه خود را «بررسی مدل تغییر رژیم مارکوف، مورد بازار مسکن شهر تهران» برگزید و با نظارت و مشاوره دکتر فاطمی‌اردستانی و دکتر برکچیان، موفق به دفاع از آن شد. او در کنکور دکترای اقتصاد نیز رتبه یک را کسب کرد و هم‌اکنون در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است.

index:1|width:40|height:|align:left حسین جوشقانی /دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه شیکاگو
در سال 1381 در رشته مهندسی برق وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.
پس از اتمام دوره کارشناسی رشته اقتصاد را برای ادامه تحصیل خود برگزید و در سال 1385 وارد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای تحصیلات تکمیلی خود شد.
او پس از اتمام ارشد، در دانشگاه شیکاگو پذیرش گرفت و هم‌اکنون در حال تحصیل در رشته اقتصاد این دانشگاه در مقطع دکتراست.
علایق مطالعاتی وی «تجارت بین‌الملل» و ارتباط آن با حوزه‌های اقتصاد کلان است. او در وبلاگ خود یادداشت‌هایش را عمدتاً با موضوع اقتصاد ایران و به زبان انگلیسی می‌نویسد.

حامد عطریانفر/ رتبه اول آزمون دکترای علوم اقتصادی سال1392
حامد عطریانفر متولد سال 1364 است. او پس از پایان تحصیلات متوسطه، با رتبه 44 در کنکور کارشناسی، در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد.
عطریانفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته اقتصاد، رتبه چهار را کسب کرد و در رشته اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل داد.
عنوان پایان‌نامه او «ارزیابی روش‌های ترکیب پیش‌بینی، مطالعه موردی قیمت مسکن در تهران» بود که تحت راهنمایی آقایان دکتر سید‌فرشاد فاطمی اردستانی و دکتر سید‌مهدی برکچیان از آن دفاع کرد.
وی در آزمون نیمه‌متمرکز دکترای علوم اقتصادی سال‌های 1393-1392 با رتبه اول پذیرفته شد.

index:2|width:40|height:|align:left کوثر یوسفی دانشجوی پسادکترا در دانشگاه نورث‌وسترن
او ورودی مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی برق در سال 1380 بود و پس از چهار سال و گرفتن مدرک مهندسی برق، در سال 1384 به عنوان استعداد درخشان و بدون آزمون ورودی، وارد مقطع ارشد این دانشگاه در رشته اقتصاد شد.
در سال 1387 و پس از اخذ مدرک ارشد از دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف، برای تحصیل در دکترای اقتصاد عازم دانشگاه آستین تگزاس شد و از این دانشگاه مدرک دکترای اقتصاد خود را دریافت کرد. یوسفی هم‌اکنون در حال تحصیل در مقطع پسادکترا در دانشگاه نورث‌وسترن است.
 
index:3|width:40|height:|align:left مسعود شادنام/ استاد دانشگاه روئن
او برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع به دانشگاه شریف رفت و پس از فارغ‌التحصیلی، رشته MBA را برای ادامه تحصیل خود برگزید.
پس از اینکه در سال 84 مدرک ارشد خود را در این رشته از دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف دریافت کرد، برای تحصیل در رشته مدیریت کسب‌وکار در مقطع دکترا، دانشگاه سیمون فریزر را برای ادامه تحصیل برگزید. موضوع تز او در مقطع دکترا، مقررات‌گذاری اخلاقی در سازمان‌های صنعتی با نگاه ویژه به صنعت نفت ایران بود که به خاطر آن جایزه بهترین تز را از انجمن کسب‌وکار و اخلاق دریافت کرد. شادنام هم‌اکنون استاد دپارتمان مدیریت و استراتژی دانشگاه روئن است.
مجتبی لشکربلوکی/ دانش‌آموخته دکترای مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی
مجتبی لشکربلوکی، متولد سال 1357 است. او کارشناسی خود در رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها را در دانشگاه صنعتی شریف به پایان برد. در آزمون کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت تکنولوژی، با رتبه یک پذیرفته شد. پس از پایان کارشناسی ارشد، برای ادامه تحصیل مدیریت استراتژیک دانشگاه شهید بهشتی را انتخاب کرد. عنوان رساله او در این مقطع، «طراحی مدل فرآیندی تدوین استراتژی پابرجا» بود.
مجتبی لشکربلوکی هم‌اکنون ضمن پژوهش در زمینه مدیریت استراتژیک و مهندسی سازمان، به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر به تدریس می‌پردازد.

index:4|width:40|height:|align:left علی ابراهیم‌نژاد/ دانشجوی دکترای فاینانس در بوستون کالج
در سال 82 برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و پس از گرفتن مدرک کارشناسی، برای تحصیل در اقتصاد مالی عازم دانشگاه ماستریخت شد.
سپس به دانشگاه ایالتی نیویورک رفت و در آنجا مدرک فاینانس بین‌الملل و بانکداری سرمایه‌گذاری جهانی گرفت. سپس در مدرسه کسب‌وکار دانشگاه کوئین کانادا، به تحصیل در فاینانس پرداخت. او هم‌اکنون در مدرسه مدیریت بوستون کالج و در رشته فاینانس مشغول به تحصیل در مقطع دکتراست.
وی در سال گذشته در دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف کارگاه آموزشی با موضوع مدل‌سازی ریسک اعتباری برگزار کرد.

سید‌محمدرضا میرفتاح/ رتبه ممتاز آزمون دکترای مدیریت سال 1392
سید‌محمدرضا میرفتاح، با اتمام دوران کارشناسی خود، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، تصمیم به انتخاب رشته MBA (مدیریت اجرایی) گرفت.
به همین منظور وارد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف شد.
میرفتاح پس از اتمام موفقیت‌آمیز این دوره، برای مقطع دکترا نیز رشته مدیریت (رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود) را انتخاب کرد.
سید‌محمدرضا میرفتاح سال گذشته در آزمون نیمه‌متمرکز دکترای مدیریت سال 1393-1392 شرکت کرد و در این آزمون با رتبه ممتاز پذیرفته شد.

index:5|width:40|height:|align:left محمد وصال/ دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه LSE
او در سال 1389 وارد دانشکده مهندسی برق شریف شد و پس از اخذ مدرک کارشناسی، تحصیل در رشته اقتصاد را در این دانشگاه برگزید.
سپس در سال 1387 عازم «مدرسه اقتصادی لندن» (LSE) برای تحصیل مجدد ارشد اقتصاد شد و پس از دو سال، برای تحصیل در مقطع دکترای این دانشگاه پذیرفته شد و هم‌اکنون تحصیلات خود را در مقطع دکترا پی می‌گیرد.
موضوعات مورد علاقه وی در تحقیقات مقطع دکترا، شامل حوزه‌های اقتصاد بخش عمومی، اقتصاد توسعه و اقتصاد سیاسی است.
او در این حوزه‌ها در این دانشگاه به تدریس نیز می‌پردازد.

داریوش ابوحمزه/ دانشجوی دکترای علوم اقتصادی دانشگاه تهران
وش ابوحمزه در سال 1365 به دنیا آمد. او پس از اتمام دوران دبیرستان، در کنکور ورود به دانشگاه با کسب رتبه 67، برای تحصیل در رشته مهندسی برق وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.
ابوحمزه برای مقطع کارشناسی ارشد، رشته اقتصاد را در دانشگاه صنعتی شریف برگزید و پایان‌نامه خود را در این مقطع، با عنوان «عوامل موثر بر ارتکاب تخلفات رانندگی در ایران» تحت نظارت و راهنمایی دکتر فاطمی‌اردستانی به پایان برد. داریوش ابوحمزه هم‌اکنون در مقطع دکترای رشته علوم اقتصادی در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران مشغول تحصیل است.

index:6|width:40|height:|align:leftعلیرضا عبدالله‌زاده / فارغ‌التحصیل سیاستگذاری عمومی دانشگاه هاروارد
وی پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع متوسطه در دبیرستان انرژی اتمی، راهی دانشگاه صنعتی شریف شد تا مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق از این دانشگاه دریافت کند.
پس از مدتی، رشته اقتصاد را برای تحصیل در مقطع ارشد برگزید و در دانشگاه شریف مشغول تحصیل در این رشته شد.
عبدالله‌زاده در ادامه توانست از دانشگاه هاروارد در رشته «سیاستگذاری عمومی» پذیرش بگیرد و مدرک ارشد دیگری را در این رشته از هاروارد دریافت کند.
وی اکنون به عنوان اقتصاددان بانک جهانی در کشور نایروبی در آفریقا مشغول کار است.
 
بهزاد بابازاده/ دانشجوی دکترای دانشگاه تهران
بهزاد بابازاده، متولد سال 1365 است. او پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه تهران، برای ادامه تحصیل، رشته اقتصاد را برگزید. او در آزمون کارشناسی ارشد با رتبه هفت در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و از پایان‌نامه خود با عنوان «تبیین عوامل خرد و کلان موثر در رفاه ذهنی در ایران و سایر جوامع در حال توسعه» تحت نظارت و راهنمایی دکتر فرهاد نیلی دفاع کرد. سپس در آزمون نیمه‌متمرکز دکترای علوم اقتصادی سال‌های 1391-1390 شرکت و رتبه اول را کسب کرد. بهزاد بابازاده هم‌اکنون مشغول تحصیل در مقطع دکترای دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

 
علی طاهری‌زاده/ دانشجوی دکترای دانشگاه شریف
علی طاهری‌زاده، پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع کارشناسی، تصمیم به ادامه تحصیل در رشته MBA (مدیریت اجرایی) گرفت و کارشناسی ارشد خود را در این رشته در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به پایان برد. او برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، همچنان ترجیح داد تا رشته مدیریت را ادامه دهد.
به همین منظور در آزمون نیمه‌متمرکز دکترای مدیریت سال 1392-1391 شرکت و رتبه اول را کسب کرد. علی طاهری‌زاده، هم‌اکنون در این رشته در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد خود) مشغول تحصیل است.
 
index:7|width:40|height:|align:left کامران رزمدوست/ دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه کرانفیلد
او دوران تحصیل خود در مقطع کارشناسی را در دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر گذراند و سپس برای تحصیل در رشته MBA به دانشگاه صنعتی شریف رفت.
پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف، عازم دانشگاه کرانفیلد انگلستان شد و در آنجا به تحصیل در رشته بازاریابی استراتژیک در مقطع ارشد پرداخت.
رزمدوست از سال 2010 تا‌کنون به عنوان دانشجوی دکترا در رشته مدیریت و پژوهشگر در مدرسه مدیریت کرانفیلد در لندن است.
حوزه اصلی در تحقیقات او، «بررسی اثرات فرآیند درجه‌بندی ارزش ادراکی مصرف‌کننده» است.
 
علی بهادر/ رتبه شش آزمون دکترای علوم اقتصادی 1392
علی بهادر پس از اتمام دوران دبیرستان، برای گذراندن دوران کارشناسی وارد دانشگاه شد. او پس از اتمام این دوره، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، رشته اقتصاد را برگزید.
بهادر این دوره را در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با موفقیت به پایان رساند.
او برای دکترا نیز مجدداً رشته اقتصاد (رشته دوران کارشناسی ارشد خود) را انتخاب کرد. به همین منظور، سال گذشته در آزمون دکترای نیمه‌متمرکز علوم اقتصادی شرکت کرد. علی بهادر در این آزمون موفق به کسب رتبه شش شد.
 
index:8|width:40|height:|align:left سعید حسین‌زاده / دانشجوی دکترای فاینانس در بوستون کالج
حسین‌زاده ورودی سال 1382 در رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف بود و در سال 1386 پس از اتمام دوران کارشناسی، به تحصیل در رشته مهندسی صنایع در مقطع ارشد همین دانشگاه پرداخت. در سال 1388 مدرک ارشد خود را از این دانشکده گرفت و سپس برای تحصیل در رشته دانش تصمیم‌گیری، به مدرسه کسب‌وکار ESSEC در پاریس رفت.
پس از دو سال، رشته و دانشگاه دکترای خود را تغییر داد و در رشته فاینانس در بوستون کالج در ایالت ماساچوست پذیرش گرفت و از سال 2011 تاکنون در آنجا مشغول به تحصیل است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها