شناسه خبر : 15844 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نایک پلاس، تجربه‌ای متفاوت برای دوندگان

سامسونگ با مشارکت شرکت نایک، اپلیکیشن دویدن نایک پلاس(Nike + Running App) را برای دستبند هوشمند جدید Gear S معرفی کرد.

سامسونگ با مشارکت شرکت نایک، اپلیکیشن دویدن نایک پلاس (Nike+ Running App) را برای دستبند هوشمند جدید Gear S معرفی کرد. این اپلیکیشن برای اولین بار با استفاده از امکانات ارتباطی بلوتوث و 3‌G‌ موجود در این دستبندهای هوشمند، تجربه‌ای عالی را برای دوندگان و علاقه‌مندان به ورزش فراهم می‌آورد.
دستبند هوشمند Gear S سامسونگ، با طراحی ارگونومیک مناسب و با بهره‌مندی از حسگرهای متعدد، GPS و استاندارد IP67، در خدمت سلامت و تناسب اندام کاربران است. این دستبند با اپلیکیشن Nike+ به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ثبت رکوردها، موفقیت‌ها و به اشتراک گذاشتن آنها، تجربه جذاب‌تر و شادتری را از ورزشِ دو داشته باشند.»
کاربران دستبند Gear S با اپلیکیشن دویدن Nike+ که از قبل روی دستبند نصب شده، می‌توانند گوشی خود را در خانه بگذارند و از مسیر دو و میزان پیشرفت خود مطلع بمانند. دوندگان می‌توانند در میانه راه با یک نگاه به مچ خود، به سادگی از اطلاعات آماری از جمله مسافت، سرعت، ضربان قلب و انرژی مصرف‌شده به واحد NikeFuel، آگاه شوند. این اپلیکیشن همچنین دارای یک پخش‌کننده موسیقی است که به دوندگان امکان می‌دهد با یک بار لمس صفحه، فهرست موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این اپلیکیشن با استفاده از امکان ارتباطی G3 موجود در Gear S سامسونگ، دوندگان را از تشویق‌های دوستان خود در دنیای مجازی مطلع می‌کند تا انگیزه بیشتری برای ادامه راه پیدا کنند. برنامه +‌Nike (نایک پلاس) از هنگام شروع عرضه در سال ۲۰۰۶ این فرصت را برای دوندگان فراهم آورده تا آمار دویدن خود را اندازه‌گیری، ثبت و آن را با جامعه جهانی ورزشکاران به اشتراک بگذارند و مقایسه کنند. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از فناوری GPS برای ثبت مسیر، آمار لحظه‌ای سرعت، طول مسیر و میزان پیشرفت کاربران را ارائه و کنترل می‌کند. این برنامه همچنین امکاناتی مانند Nike+ Challenges، دریافت پیام‌های تشویق دوستان، امکان به اشتراک‌گذاری عکس در رسانه‌های اجتماعی، بازخورد صوتی زنده و امکان پخش موسیقی را ارائه می‌کند. امکانات Nike+ Coach نیز برنامه‌های تمرینی کاملی را فراهم آورده و به دوندگان کمک می‌کند برای مسابقات آماده شوند. جامعه کاربران این برنامه در جهان، تاکنون بیش از یک میلیارد مایل دویده و ثبت کرده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها