شناسه خبر : 8972 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.
ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی خبر داد. اعضای این هیات به اتفاق آرا، آیت‌‌‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، محمدرضا علیزاده، عباسعلی کدخدایی، محسن اسماعیلی و سیامک ره‌پیک هستند.
فارس: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نگرانی‌ نسبت به بدعهدی بعضی از طرف‌های مذاکره در برجام گفت: برجام یک سند بین‌المللی است و مطمئن باشید کنگره آمریکا با این کار، نه‌تنها در جهان، بلکه در خود آمریکا تحقیر و منزوی خواهد شد.
ایرنا: یک منبع آگاه از انتصاب علی‌اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد. به گفته این مقام آگاه حکم انتصاب علی‌اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور از سوی عبدالرضا رحمانی‌فضلی امضا شده و به زودی به وی ابلاغ می‌شود. احمدی در حال حاضر دبیرکل جمعیت هلال احمر و دبیر و قائم‌مقام ستاد کاروان تدبیر و امید است.
ایلنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان آخرین شرایط و روند درمانی استاد محمدرضا شجریان قرار گرفت. رجایی (مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام) به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور در منزل نسرین شجریان‌- خواهر استاد شجریان- در جریان آخرین شرایط و روند درمانی این هنرمند پیشکسوت قرار گرفت.
ایلنا: یک دیپلمات سازمان ملل با اشاره به گزارش محرمانه دیده‌بان هسته‌ای ایران گفت: ایران ۱۱ تن از آب سنگین خود را بر اساس مفاد برجام برای نگهداری در انبارها تحت محدودیت‌های مندرج در این توافق فرستاده است. به گزارش «رویترز» این اقدامی برای حل و فصل اختلاف‌نظرها با کشورهای غربی از جمله آمریکاست که مشتاق تحقق شرایط توافق از سوی ایران است.
ایرنا: مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حداقل یک میلیون و 150 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت می کنند.
نسیم: محمدباقر نوبخت در مورد اینکه در شبکه‌های مجازی گفته می‌شود فرشید نوبخت فرزندش صرافی ایجاد کرده است، گفت: ما نوبخت حقیقی هستیم و همه اسمی در خانواده وجود دارد، الا فرشید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها