شناسه خبر : 5107 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها - ۱

در یادداشتی نوشت: «احمدی‌نژاد هنوز حرف‌هایی می‌گوید که دیگران نه می‌فهمند، نه جرات گفتنش را دارند و نه اعتقادی به آن دارند و بعضاً بسیار هم مخالف آن هستند.

احمدی‌نژاد حرف‌هایی می‌گوید که دیگران نمی‌فهمند
در یادداشتی نوشت: «احمدی‌نژاد هنوز حرف‌هایی می‌گوید که دیگران نه می‌فهمند، نه جرات گفتنش را دارند و نه اعتقادی به آن دارند و بعضاً بسیار هم مخالف آن هستند. حرف‌هایی که محتوای اصلی انقلاب اسلامی هستند، ...واقعاً متاسفم از فضای مبتذلی که پس از صحبت‌های آقا در مشهد در میان سایت‌های به اصطلاح اصولگرا اتفاق افتاد و تلاش بر این شد که بیایند مثلاً خوبی‌ها و بدی‌های احمدی‌نژاد را بشمارند و بگویند او مثلاً 10 تا خوبی دارد و 20 تا بدی و بعد مثل بچه‌ها سعی کنند بگویند با توجه به بزرگ‌تر یا کوچک‌تر بودن تعداد بدی‌ها از خوبی‌ها، احمدی‌نژاد و دولت او مجموعاً بد یا خوب بوده است!»


سوال جمهوری اسلامی از آیت‌الله محمد خامنه‌ای
در سرمقاله خود نوشت: جناب سید‌محمد خامنه‌ای، اخیراً در مصاحبه‌ای به ماجرای مک‌فارلین اشاره کرده و آن را خیانت هاشمی به امام و رهبری دانسته‌اند، خالی از لطف نیست که به سوابق این موضوع اشاره کنیم... بازخوانی ماجرای مک‌فارلین نشان می‌دهد ایشان به عنوان نماینده مجلس دوم نیز این موضع خود را به همراه هفت نفر دیگر در سوالی سرگشاده از وزیر خارجه که قبل از طرح در مجلس در رسالت چاپ شده است، پرسیده‌اند ... اکنون جای این پرسش از ایشان وجود دارد که آیا مواضع امروز وی، تکرار همان سوال با لحنی به مراتب تندتر نیست و امام خمینی که در قبال آن سوال ملایم‌تر، آن گونه واکنش نشان دادند، اگر امروز بودند و این لحن و خطاب جناب ‌سیدمحمد خامنه‌ای را می‌شنیدند، چگونه برخورد می‌کردند؟


دولت احمدی‌نژاد معجزه است
یادداشتی از سعید حجاریان منتشر کرد. در بخشی از آن آمده است:
«... بهترین واژه‌ای که می‌توان برای این دولت برگزید، دولت معجزه هزاره سوم است. من لازم می‌دانم که تک‌تک عناصر این اصطلاح را بکاوم. اولاً، این دولت چه حدوثاً و چه بقائاً معجزه بود، معجزه امری خارق عادت است، یعنی روتین‌ها را می‌شکند و خلق می‌کند، بنابراین این دولت استثنایی است ...در شیعه تعجب‌آور است که جریانی پیدا شود و از زرتشتی‌گری و مسیحیت، میعادگرایی را بگیرد و معجزه هزاره سوم شود و معجزه شیعه را با زمان میلادی در‌هم آمیزد و آنگاه می‌گوید که ما پی ‌برده‌ایم که آمریکایی‌ها هدف‌شان از اشغال عراق نه فقط بردن نفت عراق و سرکوب «بعث» و «القاعده» که هدف‌شان ممانعت از ظهور منجی بوده است ...»

دفاع رسالت از مرتضوی
در یادداشتی نوشت: «در آستانه چهارمین سالگرد فتنه 88 هنوز سران فتنه محاکمه نشده‌اند اما شاهد محاکمه مدعی‌العموم وقت هستیم. هنوز به شکایت میلیون‌ها نفر از مردمی که در 9 دی 88 شکایت خود را از سران فتنه مطرح و نام‌شان را روی پلاکارد نوشته و آدرس سمت‌های اداری و غیراداری آنها را که در لابه‌لای ساختار اداری در مصادر امور جا خوش کرده‌اند، به مراجع و محاکم قضایی با فریاد اعلام کرده‌اند، رسیدگی نشده اما دستگاه قضایی به شکایت چند نفر علیه مامورانی که دادرس در مقام غیر‌حق و مدعی‌العموم شناخته می‌شوند، وارد رسیدگی شده است... فورس ماژور فتنه در کلیت کار به آنچه که وظیفه آنها بوده، عمل کردند و هیچ مامور دولتی را نمی‌توان به جرم انجام وظایف ذاتی و اثر وضعی منفی ناشی از آن به محاکمه کشید...»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید