شناسه خبر : 3884 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

نشریه عربی «نقودی» مدعی شد از طریق منابع مطلع در نهاد ریاست‌جمهوری ایران اخباری دریافت کرده مبنی بر اینکه مصر کمک ۳۰‌ میلیارد دلاری تهران را پذیرفته است.

index:2|width:|height:40|align:right ادعای کمک ۳۰‌ میلیارد دلاری تهران به مصر
نوشت: نشریه عربی «نقودی» مدعی شد از طریق منابع مطلع در نهاد ریاست‌جمهوری ایران اخباری دریافت کرده مبنی بر اینکه مصر کمک ۳۰‌ میلیارد دلاری تهران را پذیرفته است. مرسی در هنگام مواجهه ایران با اعراب اظهارنظری علیه تهران نخواهد کرد و موضعی بی‌طرفانه اتخاذ خواهد کرد. چندی پیش رسانه‌های عربی مدعی دیدار صالحی با مرسی و پیشنهاداتی از سوی ایران به مصر شدند که کمک ۳۰‌ میلیارد دلاری و راه‌اندازی دو ‌هزار کارخانه و ارسال سالانه پنج میلیون توریست به مصر از آن جمله بود. بر اساس این گزارش، وزیر خارجه ایران در این دیدار عنوان کرده بود که ایران این اقدامات را در ازای بازگشایی سفارت در دو کشور، اعطای تولیت تمام مساجد فاطمیه در مصر به ایران، اجازه افتتاح دو روزنامه به زبان فارسی در مصر و... انجام می‌دهد.

index:3|width:|height:40|align:right بحث تخصصی احمدی‌نژاد
در یادداشتی نوشت: محمود احمدی‌نژاد چندی پیش در جمع مسوولان وزارت صنعت گفت: آدم بی‌سوادی را به عنوان مسوول نظارت گذاشتند. این فرد نامه رسمی به من نوشته و در آن تاکید کرده بود که فلان سد را نسازید و معلوم نیست که این فرد اصلاً می‌داند که سد با «س» یا «ص» نوشته می‌شود؟... آقای احمدی‌نژاد! لطفاً به این سوال‌ها پاسخ دهید که شما چه تخصص و یا تجربه‌ای در حوزه اقتصاد پولی دارید که هفت سال است نظرات خود را به شبکه بانکی تحمیل کرده‌اید... شما نزد کدام یک از علما و فقها تلمذ کرده‌اید که در امور دینی نظر می‌دهید... در مبحث ظهور امام زمان‌(عج)، چه تخصص، مدرک یا سابقه علمی‌ای دارید که تفکرات سلیقه‌ای برخی اطرافیان خود را تایید می‌کنید و منتقدان آنها را شماتت می‌نمایید که «نمی‌فهمند»؟

index:4|width:|height:40|align:right پیشگویی درباره نبرد ایران و آمریکا
نوشت: یک خطیب جمعه مدعی شد جنگ آمریکا با ایران به زودی شعله‌ور می‌شود و ظهور مهدی موعود (عج) در مسجدالحرام در شهر مکه نزدیک شده است... شیخ «فتح‌‌الرحمن الحاج‌ احمد‌محمد خیر» خطیب یکی از مساجد خارطوم، مرکز سودان، در خطبه این هفته نماز جمعه با این ادعا گفت: «واقعه ظهور مهدی منتظر بر اساس متون اسلامی موجود که در ترکیه و فرانسه و نیز در اختیار پاپ واتیکان است، بسیار نزدیک شده و این ظهور، به زودی واقع خواهد شد... با اینکه این اتفاق به زودی در مسجدالحرام و در شهر مکه واقع در عربستان سعودی رخ خواهد داد، اما بر اساس تحقیقاتی که اینجانب روی کتب خطی داشته‌ام وی کشته نمی‌شود.» این خطیب بدون آنکه سندی برای ادعای خود ارائه کند ظهور را نزدیک دانسته است.

index:5|width:|height:40|align:right تاریخ از اسد و ارتش سوریه به نیکی یاد می‌کند
نوشت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر اینکه اصلاحات در سوریه لازم است، گفت: تاریخ از بشار اسد و ارتش سوریه به نیکی یاد خواهد کرد. مکارم‌شیرازی با اشاره به نقشه استعمارگران در به راه انداختن جنگ علیه نظام و ملت سوریه اظهار کرد: هر انسان عاقل و باهوشی با نگاه به اتفاقاتی که امروز در سوریه می‌افتد، به اصل ماجرا پی می‌برد و متوجه می‌شود که چگونه مسلمانان از سوی دشمنان مورد حملات ناجوانمردانه واقع می‌شوند‌... هدف دشمنان، ساقط کردن حکومت سوریه و تجزیه این کشور است... آمریکا و غربی‌ها به صورت مستقیم خود را در افغانستان و عراق درگیر کردند و ضربه آن را خوردند و امروز سعی می‌کنند علیه محور مقاومت به صورت غیرمستقیم وارد شوند و مسلمانان را به جان هم بیندازند...

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها