شناسه خبر : 3703 لینک کوتاه

بریده روزنامه ها - ۱

با توجه به گستره انحرافات در دولت احمدی‌نژاد، احتمال قوی می‌رود که جریان مزبور با قدرت گرفتن مجدد تبدیل به یک فرقه منحرف شده و اساس تشیع و اسلام را تهدید کند

هشدار نسبت به تشکیل یک فرقه انحرافی
در گفت‌وگو با رسول جعفریان از استادان تاریخ کشور آورده است: «... با توجه به گستره انحرافات در دولت احمدی‌نژاد، احتمال قوی می‌رود که جریان مزبور با قدرت گرفتن مجدد تبدیل به یک فرقه منحرف شده و اساس تشیع و اسلام را تهدید کند... اظهارات رئیس دولت درباره هاله نور و سپس انکار آن، یکی از بدترین و بی‌اعتبارترین مطالبی بود که سبب شد تا برای همیشه همزمان مهر خرافه‌گرایی و توهم را بر پیشانی رئیس این دولت زده شود. این روزها نیز اظهارات نادرست رئیس دولت در‌باره چاوس و بازگشت وی در رجعت همه و همه نشان‌دهنده آن است که این جماعت باورهای مذهبی جامعه شیعه ایران را به سخره گرفته‌اند.»



فاکتورمیلیاردی برای بصیرت‌افزایی مردم
نوشت: سایت شبکه ایران و خبرگزاری دولتی ایرنا تصویر سندی را منتشر کردند که بنا بر ادعای آنان علیرضا زاکانی از نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری از سازمان تبلیغات اسلامی در قالب فعالیت فرهنگی مبلغ 500 میلیون تومان پول دریافت کرده است. این سند نشان می‌دهد علیرضا زاکانی با یک قرارداد تک‌برگی، پنج میلیارد ریال پول از سازمان تبلیغات اسلامی گرفته است. این قرارداد 25/3/1390 به امضای علیرضا زاکانی و سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده است. این سند نشان می‌دهد علیرضا زاکانی، با عنوان هفته‌نامه پنجره و تحت پوشش فعالیت فرهنگی با هدف بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی مبلغ مذکور را از سازمان تبلیغات اسلامی گرفته است.


دلایل علمی ارتباط وخامت اقتصاد و سازش با آمریکا
نوشت: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج به دعوت برخی افراد به سازش با استکبار برای کسب زندگی بهتر اشاره کرد و یادآور شد: اگر شهید بروجردی بود، خواستار ایستادگی مقابل سازشکاران و ادامه مسیر مقاومت بود؛ چرا که اگر قرار بود به خاطر چند لقمه نان و بالا و پایین رفتن قیمت‌ها تسلیم آمریکا شویم، چرا این شهدا را تقدیم کردیم؟... وضعیت امروز مصر نتیجه سازش با دشمنان است... ویرانه امروز عراق، سرنوشت سازش با دشمن است... هیچ‌گاه خداوند متعال، انقلاب ‌اسلامی و مقاومت را تنها نگذاشته است... امروز مردم دنیا از آمریکا متنفر هستند و جمهوری ‌اسلامی به لطف خدا و با مقاومت و ایستادگی در اوج عزت و سربلندی است... اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد، طبق دلایل علمی و متقن، وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر خواهد شد.


پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بدون اطلاع امام بود
نوشت: نویسنده کتاب «راز قطعنامه» مدعی شده است که: برخی افراد که مسوولیت‌های اصلی در زمان جنگ داشتند، ۱۳ اسفند ۶۶ به صورت پنهانی پذیرش قطعنامه را توسط نمایندگان ایران به سازمان ملل اعلام می‌کنند؛ بدون اینکه به حضرت امام (ره) این ماجرا را بیان کنند. کامران غضنفری با اشاره به این اثر خاطرنشان کرده است: همه امام (ره) را انسان مدبر و مدیر کاملی می‌دانند. انسان این‌چنینی هیچ‌گاه به میل خود جام زهر و آتش‌بس اجباری را نمی‌پذیرد، چه اتفاقی می‌افتد که به این قضیه منجر می‌شود؟ در میان مسوولان بودند افرادی که بعد از پذیرش قطعنامه با رسانه‌ها به گفت‌وگو می‌نشینند و اعلام می‌کنند که تا قبل از واقعه 12 تیر‌ماه 67 موضوع پذیرش قطعنامه منتفی بود، اما بعد از آن تصمیم به پذیرش قطعنامه گرفتیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها