شناسه خبر : 2460 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

خواسته چهار آدم عوضی
index:1|width:70|height:20|align:right نوشت: احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ...‌ما باید در دهان آنهایی بزنیم که می‌گویند حصر باید شکسته شود... آنهایی که می‌گویند حصر باید شکسته شود به دنبال آن هستند تا فتنه‌گران دوباره بیرون آمده و فتنه‌انگیزی کنند و مردم باید در 22 بهمن با حضور گسترده خود این نقشه فتنه‌گران را فاش و آن را محکوم کنند؛ چرا که اگر چهار آدم عوضی شروع به حرف زدن در این زمینه کنند آیا این حرف 75 میلیون نفر ایرانی است؟... مردم خوشحال‌اند از این کار. حالا چهار نفر پیدا می‌شوند که ناراحت هستند. تریبون دست‌شان می‌آید و زبان دراز هم دارند و شروع می‌کنند به حرف زدن. مگر جامعه، نظام و مردم و 70، 80 میلیون نفر باید به حرف اینها گوش کنند؟

اپوزیسیون نظام نیستم
index:2|width:70|height:20|align:right گفت‌وگویی با محمد قوچانی سردبیر مهرنامه داشته است. او در این گفت‌وگو تاکید کرد: «...‌من به نظام پایبندم و اگر قرار باشد کاری کنم تنها در این چارچوب کار می‌کنم، اپوزیسیون نظام نیستم... احساس می‌کنم که ما در برابر این موج اسلام‌ستیزی که در دنیا به راه افتاده باید تفسیر و تعبیری از اسلام ارائه کنیم که بتواند مقابل این تندروی‌ها و افراطی‌گری، پاسخی مناسب داشته باشد. ما باید اسلام واقعی را نشان بدهیم که نماد آن پیامبر گرامی اسلام است و حتماً این تصویر بیشترین اثر را در برابر رفتارهای توهین‌آمیز خواهد داشت. پاسخ مناسب به این توهین‌ها همان است که علمای دینی ما انجام داده‌اند و با نامه و استدلال و منطق، پاسخ اسلام‌ستیزی برخی غربی‌ها را داده‌اند.»

به انتقادها پاسخ نمی‌دهم

index:3|width:70|height:20|align:right با محمدجواد ظریف گفت‌وگو داشته است. وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو تاکید کرد: «...‌وعده‌ای که من در مورد رسیدن به توافق تا 22 بهمن دادم این بود که اگر طرف مقابل آمادگی داشته باشد که دست از فشار بردارد، می‌توانیم به توافق برسیم... البته من انتقاد و اظهارنظر را هم حق رسانه‌ها و هم حق نمایندگان محترم مجلس می‌دانم اما آنچه من توقع داشتم و هنوز هم دارم این است که در انتقادها و اظهارنظرها فقط «منافع ملی» مد نظر باشد... من از ۱۰ ماه قبل تصمیم گرفته‌ام که اجازه بدهم هر‌چقدر می‌خواهند انتقاد کنند و پاسخی از من نشنوند. چون احساس کردم اگر مجبور شوم پاسخ دهم، یا باید پاسخی بدهم که واقعیت کامل نداشته باشد یا اگر بخواهم پاسخ مطابق با واقعیت را بدهم، به مذاکرات ضربه خواهد زد.»

اتهام‌افکنی موساد
index:4|width:70|height:20|align:right نوشت: رئیس سابق «موساد»، ایران را به قتل دادستان یهودی آرژانتینی متهم کرد. شابتی شاویت، رئیس سابق موساد، سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی، در یک برنامه رادیویی گفت: ایران به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در قتل آلبرتو نیسمان دست داشته است چرا که او قرار بوده پرونده‌هایی در رابطه با نقش ایران در انفجار آمیا را افشا کند. نیسمان، دادستان 50‌ساله آرژانتینی در تاریخ 18 ژانویه با گلوله‌ای که به سر او در حمام خانه‌اش شلیک شده بود پیدا شد. درست شب قبل از جلسه او با کنگره آرژانتین این اتفاق رخ داد و او قرار بود با ادعاهایی به کنگره آرژانتین برود و در رابطه با توافق «کرچنر» با ایران حرف‌هایی بزند. او ادعا کرده بود که کرچنر سعی دارد دخالت ایران در بمبگذاری مرکز یهودیان را نادیده بگیرد.



دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها