شناسه خبر : 2186 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری: من به‌عنوان رئیس‌جمهوری که مسوول اجرای قانون اساسی است، هر جا ببینم اصلی از اصول قانون اساسی مورد خدشه قرار گرفته است، هشدار می‌دهم، چرا که وظایف رئیس‌جمهوری در این زمینه بالا‌ترین وظایف است و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید به هشدار رئیس‌جمهوری توجه کنند، هرچند که با نظرش موافق هم نباشند.

ایرنا: محمد‌باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری: لایحه بودجه 95 تا آخر آبان نهایی می‌شود.

ایلنا: در نامه دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به صدا و سیما مطرح شد؛ تخریب هاشمی حتی به قیمت پخش اخبار حمایت از منافقین.

ایسنا: روابط عمومی سپاه نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه از دستگیری و انهدام یک تیم تروریستی طی روزهای اخیر در این استان خبر داد.

خبرآنلاین: علی لاریجانی، رئیس مجلس: رهبری انسجام بخش نظام است اما همه جا نباید از ایشان استفاده کنیم.

ایرنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری: اگرحل مساله ایران با قدرت‌های دنیا افتخار نیست، لابد فشار روی ملت افتخار است.

ایرنا: ابراهیم فیاض استاد اصولگرای دانشگاه تهران: مرکز اصلی نفوذ، صداوسیماست. /اگر همه چیز در کشور سرجایش بود، ضرغامی باید محاکمه می‌شد.

انتخاب:‌ سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان: فعالیت زنان در مغازه‌ها، ادارات و شرکت‌ها باید ممنوع شود.‌ / اینکه دختران ما راننده تریلی و کامیون باشند، یعنی هنوز ته دل ما آمریکایی است. / حق زن این نیست که کار کند این است که دولت، مردان را از نظر مالی تامین کند. /در زمینه طلاق مشکلات مردان پس از جدایی کمتر از خانم‌هاست، از این‌رو طلاق به ویژه برای بانوان فساد را در پی دارد.

فرهیختگان: امیرخجسته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با اشاره به روند تحقیق و تفحص از این بنیاد: محتاج‌ کمک رئیس مجلس هستیم.

باشگاه‌خبرنگاران‌جوان: عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اخباری مبنی بر اینکه غضنفر رکن‌آبادی در اختیار رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که از صحنه فاجعه منا به دست آمده و مصاحبه با شاهدان، احتمال زنده بودن رکن‌آبادی بسیار اندک است.

انتخاب: دهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی بابک زنجانی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست ابوالقاسم صلواتی برگزار شد. / زنجانی: «شیخ حشر» آدم بزرگ و شخصیتی سیاسی است؛ نمی‌توانم به او بگویم در دادگاه ایران حضور پیدا کند.‌ / حکم توقیف اموال بانک مسکن را اجرا می‌کنم تا بدانند با کسی شوخی ندارم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها