شناسه خبر : 21214 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

انتخاب: محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه: تدبیر این نیست که از ایران افراد زیادی برای رزم مستقیم به سوریه برود. / سعودی‌ها نیرو بفرستند، تیرخلاص به خودشان زده‌اند.

ایلنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی از رضایت مردم نسبت به دولت روحانی می‌ترسند؛ می‌گویند ما قدر نعمت تحریم‌ها را ندانستیم.

خبرآنلاین: آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی، مرجع تقلید: دولت فعلی مورد علاقه من است.‌ / روحانی را دوست دارم و دعایش می‌کنم.

جام جم: محمد سرافراز رئیس صدا و سیما: به نظر من، رشد یک درصدی بودجه رسانه ملی ناشی از نگاه حزبی، سلیقه‌ای، بخشی‌نگری، غیرملی و کاملاً غیرمنصفانه است که چنین نگاهی به صدا و سیما شایسته رویکرد ملی دولت نیست.

انتخاب: عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین: آنها فکر می‌کنند قانون برای ضعفاست و با خدا، دعا، توکل و تسلیم در برابر خدای متعال بیگانه هستند و معمولاً هم اگر از اینها کسی به جبهه‌ها رفته یا از لانه جاسوسی آمریکا بالا رفته، بعداً پشیمان شده و از کار خود احساس ندامت کرده است و ما اطمینان داریم مردم متدین و انقلابی شاخ «فتنه اکبر» را هم خواهند
شکست.

فارس: محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه سورن توربوشارژ در پاسخ به سوالی که خسارت وارد شده به ایران از سوی پژو به چه صورت و با چه رقمی در قرارداد دیده شده است، اظهار داشت: این خسارت در توافقنامه ایران‌خودرو و پژو دیده شده است و جزو مفاد قرارداد است. همه قراردادهای خارجی از جمله قرارداد پژو محرمانه هستند.

شرق: غلامرضا تاجگردون از نمایندگان فعلی اصلاح‌طلب مجلس: درباره بابک زنجانی شما حتماً باید در نظر داشته باشید که این موضوع بدون شک مربوط به یک شبکه است؛ چون هیچ‌وقت بابک زنجانی به ‌عنوان یک فرد نمی‌تواند به چنین قدرتی برسد. حتماً در وزارت نفت، در سیستم بانک‌ها و بانک مرکزی و صرافی‌ها، آدم‌هایی بوده‌اند که با اینها همکاری و از کارشان حمایت کرده‌اند. وقتی در همین دوره یک صرافی شکل می‌گیرد که بیش از ٦٠ درصد انتقال پول‌ها را انجام داده و درصد خودش را گرفته، آیا باورپذیر است که بگوییم این صرافی بدون ارتباط شکل گرفته و فعالیت کرده است؟

عصرایران: مهران طهماسبی معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه چرا درانتخابات مجلس تا این اندازه حساس هستیم و اجازه نمی‌دهیم به هیچ عنوان، یک نفوذی وارد مجلس شورای اسلامی شود، گفت: چون یک نفوذی در مجلس همه مسائل را به آن طرف گزارش خواهد داد و سابقه این کار در رئیس کمیسیون امنیت ملی در دوره‌های گذشته وجود داشت.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها