شناسه خبر : 35419 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (بین‌الملل)

ایسنا: در پی تنش در مرزهای اراضی اشغالی با غزه، مقامات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جداگانه بار دیگر فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت را به جنگ و ترور تهدید کردند.

ایرنا: وزیر خارجه دولت جرج دبلیو بوش به‌طور رسمی از نامزدی جو بایدن دموکرات در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت کرد. کالین پاول با اعلام این خبر در مجمع ملی حزب دموکرات در شامگاه سه‌شنبه گذشته حضور یافت.

ایلنا: رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که دولتش مذاکرات با چین را در پی شیوه مدیریت پاندمی کرونا از سوی این کشور و سرایت آن به تمامی جهان به تعویق انداخته است.

فارس: وبگاه روسیا الیوم اعلام کرد که پایگاه آمریکا در شرق دیر الزور سوریه شامگاه سه‌شنبه گذشته هدف حمله راکتی قرار گرفت.

ایسنا: رئیس دفتر کاخ سفید به خبرنگارانی که روز دوشنبه گذشته سوار بر هواپیمای حامل رئیس‌جمهور به مقاصد «آریزونا» و «آیوا» بودند، گفت: هیچ مذاکرات رده‌بالای جدیدی بین آمریکا و چین ترتیب داده نشده است.

ایرنا: نخست‌وزیر پاکستان در واکنش به اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: موضع پاکستان در این خصوص روشن است و ما هرگز رژیم اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

ایلنا: بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت حکم بازداشت مدیرکل این بندر را صادر کرد. «فادی صوان» بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت  حکم بازداشت «حسن قریطم» مدیرکل این بندر را صادر کرد. تاکنون بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده انفجار بیروت بازداشت شده‌اند.

فارس: دادگاه مصر «محمود عزت» معاون سابق و قائم‌مقام فعلی رهبر گروه اخوان‌المسلمین را به صورت غیابی، به حبس ابد محکوم کرد.

ایسنا: کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در گزارشی دوحزبی از مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ اعلام کرد: روسیه عامل هک حساب‌های حزب دموکراتیک بوده اما رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در این توطئه همدست نبوده است.

ایرنا: حمد حسن وزیر بهداشت پیشبرد امور لبنان سه‌شنبه گفت که همه بخش‌های این کشور به استثنای فرودگاه بیروت به مدت دو هفته تعطیل می‌شود.

ایلنا: وزیر خارجه جدید عمان طی حکمی تعیین شد. «هیثم بن طارق» سلطان عمان فرمان تغییر ساختار کابینه این کشور را صادر کرد. بر اساس این فرمان «بدر بن حمد البوسعیدی» جانشین «یوسف بن علوی» و به عنوان وزیر خارجه جدید عمان منصوب شد.

فارس: کمیته تحریم‌های کره شمالی در شورای امنیت سازمان ملل متحد با معاف کردن تجهیزات دندانپزشکی از تحریم‌ها علیه کره شمالی موافقت کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها