شناسه خبر : 29713 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در سفر به افغانستان گفت: گفت‌وگوهای ایران با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است.

ایسنا: غلامرضا حیدری، نماینده مجلس، گفت: ما نمایندگان نباید صرفاً به دلیل آنکه مدیری را می‌خواهیم جابه‌جا کنیم، وزیران را استیضاح کنیم، این کار در شأن ما نیست. این کار یک باتلاق است.

فارس: فرمانده سپاه با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 گفت: این را همه باید بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک توان بازدارنده است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند حتماً ۱۰ تا خواهند خورد.

ایسنا: عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مجلس، گفت: از نظر بنده نیروهای امنیتی باید در جست‌وجوی نفوذی‌ها طیف گسترده‌تری را مدنظر قرار دهند. امروز باید در خانه به دنبال نفوذی‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران: نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی گفت: سازمان برنامه و بودجه در تنظیم لایحه بودجه ۹۸ نقشی ندارد و تیمی سیاسی در حال تدوین آن است.

فارس: آذر منصـــوری و شهیندخت مولاوردی به عنوان دبیران هیات‌رئیسه شورای عالی اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.

ایرنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، گفت: پایان این دوره از تحریم‌ها کوتاه خواهد بود و اصلاً مثل گذشته‌ها نخواهد بود.

میزان: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس، درباره استیضاح وزیر علوم گفت: فرصت دوهفته‌ای به وزیر علوم و تحقیقات داده شد تا در این دو هفته برخی از مشکلات پیرامون محورهای این استیضاح را حل‌وفصل کند.

مهر: حبیب‌الله دهمرده، نماینده مردم زابل، با بیان اینکه سیستان به عنوان تنگه احد ایران، در حال تخلیه است، گفت: برای نگه داشتن این مردم شریف هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

خبرآنلاین: امیــــرحســیــن قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، گفت: صلاحیت افرادی که قرار است مسوولیتی به آنها داده شود باید از بعد روانشناسی هم مورد ارزیابی قرار بگیرد.

ایسنا: در لایحه پیشنهادی بودجه، اعتباری برابر با ۵۷۹ میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات سال ۱۳۹۸ پیش‌بینی شده است.

میزان: رئیس قوه قضائیه عقب‌نشینی آمریکا از سوریه را «فرار آمریکا» توصیف کرد و گفت: آمریکا امروز با ادعای شکست دادن داعش در حال خروج از سوریه است؛ درحالی‌که همه دنیا می‌داند پیروزی مردم سوریه و شکست داعش صرفاً با مقاومت مردم و دولت قانونی سوریه و همچنین حمایت‌های ایران صورت گرفته است.

دراین پرونده بخوانید ...