شناسه خبر : 30190 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

مهر: دادستان تهران گفت: ما بارها گفته‌ایم اگر بابک زنجانی پول‌ها را بدهد می‌تواند مشمول ماده ۱۱۴ قانون مجازات (مشمول عفو) شود.

تسنیم: دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی به گردش مالی سالانه هشت میلیارددلاری صنعت لوازم‌خانگی در کشور اشاره کرد و گفت: بازار در رکود شدید است و تولیدکنندگان نیز مجبور به کاهش حاشیه سود خود و حتی فروش اعتباری کالاها شده‌اند.

ایلنا: بر اساس مصوبه هیات دولت، یک صد قلم کالا توسط مرزنشینان با رعایت مقررات قابل ورود شد.

تسنیم: سیدکامل تقوی‌نژاد، رئیس پیشین سازمان مالیاتی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزیر بهداشت منصوب شد.

ایرنا: واردات نفت هند از ایران ۴۵ درصد در ژانویه کاهش یافت و به ۲۷۰۵۰۰ بشکه در روز رسید.

ایسنا: رئیس اتحادیه شیرینی‌پزان و شیرینی‌فروشان مشهد از چهار برابر شدن قیمت جعبه شیرینی خبر داد.

تسنیم: با تثبیت تولید بنزین به میزان ۱۰۵ میلیون لیتر در روز، محموله‌های بنزین ایران آماده صادرات شده و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.

ایسنا: بر اساس اعلام گمرک ایران، صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

ایرنا: رئیس اتحادیه شیرینی‌پزان و شیرینی‌فروشان مشهد گفت: در زمینه تهیه آرد با کمبود مواجه هستیم و علت آن نیز سامانه‌ای و سهمیه‌ای شدن آن است که بالطبع سبب ایجاد بازار سیاه شده است.

ایسنا: وزارت اطلاعات از ضربه به باند فساد ارزی در مازندران خبر داد. تاسیس شرکت‌های کاغذی و صوری و تطمیع مسوولان برخی شعب بانک‌ها از جمله شگردهای این شبکه سازمان‌یافته برای دریافت ارز دولتی به بهانه واردات کالا بود.

خانه‌ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی درباره افزایش قیمت در سال آینده گفت افزایش قیمت لوازم‌خانگی در سال آینده خلاف است.

ایرنا: وزیر نیرو گفت: مقدمات الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اوراسیا انجام شده و یک فوریت لایحه دولت در مجلس به تصویب رسیده است که امیدواریم تا قبل از تصویب بودجه، این لایحه نیز به تصویب برسد.

خبرآنلاین: بر اساس اعلام گمرک ایران، ورود اسکناس ارز به هر میزان آزاد است و هیچ دستگاهی حق ممانعت از ورود اسکناس ارز را ندارد.

تسنیم: دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده گفت: برای تامین مواد اولیه کارخانه‌های شوینده بعد از عید دچار مشکل اساسی هستیم و باید فکر اساسی شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها