شناسه خبر : 28572 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایرنا: خودروسازان کشور مردادماه امسال 89 هزار و 450 دستگاه انواع خودرو سواری، وانت و تجاری تولید کردند که در همسنجی با پارسال 38 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ایلنا: اداره خدمات هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده بدون جنجال‌آفرینی، به دلیل تنش‌های بین ایران و آمریکا از حریم هوایی ایران استفاده نکنند و آسمان عراق را جایگزین ایران کنند.

ایسنا: هوشنگ فلاحتیان، مشاور وزیر نیرو در امور آب و برق گفت: برای گذر از پیک سال ۱۳۹۸ تدابیر متعددی در نظر گرفته شده، اما برای گذر از این شرایط نیازمند حمایت‌های گوناگونی از دولت، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی هستیم.

فارس: کمیته مزد شورای عالی اعلام کرده برای بررسی جبران کاهش قدرت خرید کارگران ستاد احیای بن به شورای عالی کار برای تصویب نهایی ارجاع شود.

فارس: واردات نفت کره جنوبی از ایران از ۱۹۴ هزار بشکه در روز به صفر رسید. کره در ماه آگوست (ماه گذشته میلادی) هیچ نفتی از ایران وارده نکرده است.

ایلنا: معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران روی افزایش مهاجرت به اروپا هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون گفت: قیمت ظروف یک‌بار مصرف، نسبت به سال گذشته پنج تا شش برابر افزایش یافته است.

 فارس: یک شبکه خبری آمریکایی می‌گوید اروپایی‌ها برای استفاده از بانک‌ها و شرکت‌های کوچک خود برای ادامه تعامل با ایران، تصمیماتی گرفته‌اند و بانک‌های مرکزی آنها هم قصد دارند مسیر مالی را به سمت ایران باز نگه دارند.

ایسنا: رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از ورود پول‌های سرگردان به خرید سیگار توسط افراد غیرمرتبط خبر داد و اعلام کرد: سیگارهای خریداری‌شده به پستوها منتقل شده و شاهد التهاب در بازار محصولات دخانی هستیم.

ایبنا: مدیرکل روابط کار وزارت کار با اعلام افت قابل توجه قدرت خرید کارگران، از کاهش سهم دستمزد در قیمت تمام‌شده کالا و خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر راه‌حلی برای افزایش دستمزد کارگران وجود ندارد.

فارس: عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین نه در مجلس و نه در دولت وجود نداشته است.

ایرنا: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: این نهاد با همکاری بانک‌ها، روند نقدینگی را مهار و آن را در خدمت تولید و اقتصاد کشور قرار می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها