شناسه خبر : 35694 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از ارائه گزارشی به هیات دولت خبر داد که بر اساس آن در دولت دوازدهم هشت هزار زن شایسته به دایره تصمیم‌سازی وارد شده و ۹۶ زن در تراز معاون وزیر فعالیت می‌کنند.

ایرنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد تومان طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستی دوستش به سرقت رفته بود.

فارس: بر اساس قانون دولت باید بخشی از هزینه‌های توسعه مترو را پرداخت کند. محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد از محل تبصره 5 قانون بودجه امکان کمک به شهرداری تهران برای تامین منابع مالی مترو فراهم است.

تسنیم: رئیس پلیس کشور گفت: با هماهنگی دادستانی‌ها در سراسر کشور با افرادی که مخل نظم، امنیت و آرامش هستند نیز به‌شدت برخورد می‌شود و اجازه جولان به اراذل و اوباش نخواهیم داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف چهار دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد. سرهنگ پیمان فتاحی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در محور خروجی شهرستان «عسلویه» با کنترل تردد خودروهای عبوری، موفق شدند چهار دستگاه خودرو سواری پژو حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در آینده یکی از کشورهای پیشتاز در دستیابی به واکسن کووید ۱۹ خواهیم بود.

فارس: جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری شش ضارب مسلح محیط‌بان جنگل‌های فشم با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد.

تسنیم: مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهر از ساماندهی شش هزار دستفروش در تهران خبر داد و گفت: رویکرد ما حمایت از دستفروشان به گونه‌ای است که فعالیتشان را بدون آسیب به حقوق شهروندان ادامه دهند.

ایسنا: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی از سازمان جنگل‌ها و مراتع، به مدیریت شهری خبر داد.

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه به‌رغم شیوع ویروس کرونا در کشور، ماموریت‌های پلیس تعطیل نشد ادامه داد: در این ایام رزمایش و ماموریت‌های خود را با قدرت و توان بیشتری دنبال کردیم به طوری که برخی نیروها در جریان اجرای ماموریت‌ها به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل آمدند.

فارس: رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: اخیراً دو نفر از وکلا که در یکی از مجامع قضایی به صورت تضمینی برای مردم رای می‌گرفتند و مبالغ کلانی نیز دریافت می‌کردند، دستگیر شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...