شناسه خبر : 35295 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معاون امور فرهنگی کمیته امداد بر ایجاد بستر امن برای تحصیل مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت: اینترنت پاک از طریق اپراتورهای تلفن همراه، در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

ایرنا: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آمارها، ۲۰ تا ۳۰ درصد موارد ابتلا و بستری به علت کرونا در استان گیلان از بین مسافران بوده و خواهش ما این است که در تعطیلی‌ها مردم از سفر غیرضروری خودداری کنند.

ایلنا: وزیر بهداشت از تلاش حداقل پنج گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا خبر داد و گفت: خیلی زود قرار است که مطالعات بالینی این واکسن‌ها بر روی انسان، آغاز شود.

فارس: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برخی مدعی هستند که مرزبانان با کولبران مقابله می‌کنند این در حالی است که این اظهارات کذب است و کولبران مورد حمایت مرزبانان هستند.

ایسنا: جلیل میرمحمدی رئیس کمیته بررسی حادثه کلینیک سینا اظهار کرد: گزارشی از روند بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در کلینیک سینا مهر در کمیسیون بهداشت قرائت شد. مقرر شد آخرین اقدامات وزارت بهداشت، شهرداری و شورای شهر تهران و وزارت دادگستری جمع‌بندی و به کمیسیون ارائه شود تا بعد از تصویب به هیات‌رئیسه مجلس جهت قرائت ارجاع شود.

ایرنا: قوه قضائیه با تاکید بر عزم جدی این قوه در حفظ انفال اعلام کرد: ۴۰۰ کیلومتر از حریم ۶۰متری دریای خزر مربوط به نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی آزادسازی شد.

ایلنا: «فاطمه زرین‌آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۵۷ هزار نفر است.

فارس: رئیس جامعه هتلداران کشور با اشاره به آسیب صددرصدی صنعت هتلداری به دلیل شیوع کرونا، گفت: صدور مجوز برای تاسیس مهمانسراهای دولتی باید متوقف شود.

ایسنا: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۳۷۰۰ دانش‌آموز افغانستانی در مدارس استثنایی ایران در حال تحصیل بوده و به این کودکان همانند دانش‌آموزان ایرانی خدمات تحصیلی، پرورشی، ورزشی و توانبخشی ارائه می‌شود.

ایرنا: فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از اجرای مرحله دوم واگذاری تجهیزات اطفای حریق به ۱۱ استان حاشیه رشته‌کوه زاگرس خبر داد. سرهنگ علی عباس‌نژاد اظهار داشت: تجهیزات اطفای حریق انفرادی کمک شایانی به حافظان طبیعت در امر اطفای حریق می‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...