شناسه خبر : 32697 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه چندی قبل دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درباره موضوع جمعیت و لزوم تدوین دستورالعمل‌های تشویقی و تسهیل‌کننده برای خانواده‌ها در جهت افزایش جمعیت کشور نوشتند: «با تشکر از اقدامات، مقتضی است قوانین و دستورالعمل‌های مورد نیاز مشخصاً ذکر شود تا اقدام مناسب نسبت به آنها صورت گیرد.»

ایرنا: مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه گفت: یک فروند قایق صیادی با دو سرنشین متعلق به اهالی این شهرستان در خلیج‌فارس ناپدید شده است. این شناور از پنج روز پیش بدون مجوز به قصد صید به دریا رفته بود که تاکنون بازنگشته و خبری از آن و سرنشینانش دریافت نشده است.

ایلنا: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که حقوق کلیه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از طریق بانک سپه پرداخت خواهد شد.

مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم ماده مخدر معروف به «شیشه افغانی» در کشور خبر داد.

فارس: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران گفت: بیش از 550 کامیون شاخه درختان شکسته در شمال تهران به دلیل آسیب درختان هنگام وقوع برف جمع‌آوری شد.

فارس: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان خبر داد.

ایسنا: در رابطه با سرطان پستان در مردان تحقیقات جامعی انجام نگرفته و این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد شانس زنده ماندن پس از ابتلا به این بیماری در مردان و زنان یکسان است.

ایرنا: رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: حداقل ۱۲۴ دستگاه آمبولانس و خودرو پشتیبانی و عملیاتی از سوی اخلالگران آسیب کلی و جدی دیده به نحوی که تعداد زیادی به کلی از چرخه عملیات خارج شده است.

مهر: مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از موافقت رهبری با عفو و تخفیف مجازات ۴۲۲ نفر از محکومین این سازمان خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: زخم‌های مزمن می‌تواند موجب مرگ شود و در غیر این صورت هم هزینه بسیار سنگینی را به نظام درمانی کشور وارد می‌کند.

فارس: شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه «درآمد پایدار شهرداری‌ها» نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، گفت: تصویب این لایحه اولین گامی است که شهرداری‌ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.

تسنیم: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: در حالی قرار است یک و نیم درصد از درآمد تاکسی‌های اینترنتی به شهرداری تهران برسد که اگر از همان روز اول شهرداری‌ها فضاها را فراهم می‌کردند ۳۰ درصد از درآمدها به شهرداری تخصیص پیدا می‌کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها