شناسه خبر : 32563 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم: رئیس شورای شهر تهران گفت: نیمی از ناوگان فعلی اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فرسوده است و روزانه بیش از ۳۰۰ مورد توقف ناشی از خرابی اتوبوس در تهران رخ می‌دهد.

ایرنا: رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: حجم پرونده‌های دادگاه‌های تهران نگران‌کننده است و مطالبه اصلی من رسیدگی مسوولان واحدهای قضایی در این زمینه است.

ایسنا: رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ایده خروج بخشی از محتوای آموزشی از کتاب‌های کاغذی باید از حوزه‌های تربیتی آغاز شود گفت: این فرآیند طولانی و نیازمند کار تدریجی است.

ایلنا: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از دستگیری هفت نفر در جریان اتفاقات بازی تراکتورسازی و استقلال خبر داد.

ایسنا: مدیرعامل شرکت مترو از ترخیص 15 درصد باقیمانده از 70 واگن مترو از گمرک خبر داد و گفت: این محموله اکنون در اختیار شرکت واگن‌سازی تهران جهت سرهم‌بندی قطعات و افزودن به خطوط ریلی قرارگرفته است.

ایرنا: سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگه آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال جاری دریافت کرده‌اند به خدمت سربازی فراخواند.

مهر: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، در خصوص وام اشتغال مددجویان روستایی گفت: کمیته امداد علاوه بر مددجویانی که در شهرها زندگی می‌کنند به اشتغال مددجویان روستایی نیز توجه ویژه‌ای دارد به طوری که وام‌هایی را برای اشتغال این افراد در نظر گرفته است.

ایسنا: استاندار تهران با تاکید بر لزوم پای کار بودن شهرداری‌ها در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: قانون‌گذار در ستاد مبارزه با مواد مخدر بیشترین سهم اجرایی را به شهرداری‌ها داده است.

مهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: در مرحله سی‌‌ام طرح رعد ۲۰ باند بزرگ سرقت متلاشی شده است.

ایلنا: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول سلامت هزینه‌های بسیاری داشت و با کسری بودجه مواجه شد.

ایرنا: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دنبال انتشار کلیپی تقطیع‌شده از یکی از سخنرانی‌های وی از سوی خبرگزاری فارس، از این خبرگزاری شکایت کرد.

مهر: رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکنون یک ریال یارانه بلیت مترو پرداخت نشده و طی شش سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به تهران تحویل داده نشده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها