شناسه خبر : 32177 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که طبق پیش‌بینی‌ها جمعیت زائران اربعین حسینی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت که بالغ بر ۹۰ درصد این افراد از طریق زمینی راهی کشور عراق خواهند شد.

ایسنا: معاون عملیات اورژانس کشور با تشریح تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی اربعین از افزایش توان این نیرو برای امدادرسانی به حوادث در این ایام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد: آزمون وکالت به طور منظم و به موقع برگزار خواهد شد.

فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام 40میلیون‌تومانی به رانندگان تاکسی جهت نوسازی خودروهای فرسوده خبر داد.

فارس: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: علت آلودگی هوا در روزهای آغازین مهر، از تردد خودروها نیست بلکه منشأ آن گرد و خاک است.

تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه چهار کارمند سازمان بهزیستی کشور که اوایل هفته جاری دستگیر شدند همچنان در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: اطلاعات دقیقی از جزئیات پرونده در اختیار سازمان نیست.

ایلنا: معاون ساماندهی امور جوانان گفت: به یکی دو نسل اخیر هیچ‌چیزی از مهارت‌ها آموزش نداده‌ایم و فقط آنها را به سمت علم‌آموزی بیش از حد کشاندیم.

مهر: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۸۵ کاهش چشمگیری در تصادفات داشتیم ولی دو سال است که این کاهش متوقف است و حدود ۱ /۷ درصد افزایش هم داشته‌ایم.

مهر: شهردار تهران گفت: موضوع ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد از سوی برخی اشخاص خنده‌دار است.

ایسنا: محسن پورسیدآقایی در حاشیه تحویل صد دستگاه دوچرخه به یک دبیرستان پسرانه با بیان اینکه این دوچرخه‌ها از طرف شهرداری تهران در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و با هماهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به مدیران مدرسه تحویل داده می‌شود گفت: خوشبختانه طی اقدامات انجام‌شده این دوچرخه‌ها «بیمه» هستند.

ایلنا: دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش درباره هدف طرح «تربیت جنسی دانش‌آموزان» گفت: تربیت جنسی به معنای هوشیار کردن بچه‌هاست تا آسیب‌پذیری آنها به حداقل برسد، در حقیقت تربیت جنسی کمک می‌کند تا اجازه ندهیم، از کودکان سوءاستفاده شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها