شناسه خبر : 29232 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایرنا: دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح، شکایت دو دانشجوی دختر از مامور زن گشت ارشاد در ارتباط با حادثه پارک طالقانی را که فروردین امسال فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، رد کرد.

مهر: ماموران گمرک در کف یک دستگاه خودرو سواری کاپرا ۴۶ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

ایرنا: محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، اظهار کرد: آیین همسرداری باید در کتاب دختران دبیرستانی و دانشگاهی تدریس شود و برخی دروس غیرضروری که برای دانش‌آموزان کاربرد عملی در زندگی ندارد باید حذف شود.

فارس: مصادیق مجاز و غیرمجاز دستورالعمل پوشش دانشجویان دانشگاه آزاد براساس آیین‌نامه ابلاغی رئیس این دانشگاه اعلام شد. پوشش آقایان باید پیراهن آستین بلند و شلوار ساده و رسمی با رنگ ساده باشد. لازم است اندام مرد نیز در حد متعارف پوشیده باشد یعنی نازک، بدن‌نما و چسبان نباشد. پوشش محیط خوابگاه نیز باید متعارف با اماکن خوابگاهی باشد. پوشیدن لباس راحتی به ویژه بانوان در هر شرایطی در فضای عمومی خوابگاه ممنوع است.

میزان: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دانش‌آموز خوابگاهی با ساندویچ در دهدشت خبر داد. این واقعه زمان استراحت دانش‌آموز در محل خوابگاه کمیته امداد دهدشت رخ داده ‌است.

ایسنا: یکی از اعضای جمعیت امام علی از نجات ۴۳ کودک در انتظار حکم قصاص، طی ۱۳ سال خبر داد.

صداوسیما: برخورد دو خودرو کامیون بنز حامل بار و پژو پارس در محور کازرون- شیراز بعد از تونل پل آبگینه منجر به حریق سواری و جان باختن پنج سرنشین آن شد. علت حادثه تجاوز به چپ خودرو سواری اعلام شده است.

ایرنا: مدیرکل آزمایشگاه مرجع غذا و دارو سازمان غذا و دارو گفت: یک‌سری ساخت از کپسول «اکوفان» تقلبی است و از سطح بازار جمع‌آوری شد. کپسول «اکوفان» یک مکمل برای مسائل مرتبط با پوست و زیبایی است که از سوی متخصصان پوست برای برخی بیماران تجویز می‌شود و خواهان دارد و چون از ارز دولتی استفاده نمی‌کند، قیمت آن به چند برابر افزایش یافته است.

تسنیم: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بیش از 90 درصد مردم کشور ما کمتر از حد نیاز، کلسیم دریافت می‌کنند. 40 درصد زنان بالغ و 35 درصد مردان بالغ کاهش تراکم استخوان دارند و حداقل 2 /2 میلیون نفر از مردم کشور دچار پوکی استخوان هستند. افزایش قیمت شیر و لبنیات و کاهش قدرت خرید مردم باعث افزایش پوکی استخوان، کاهش سن بروز پوکی استخوان و کاهش سرعت رشد استخوانی دانش‌آموزان می‌شود.

ایسنا: معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۵ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در هفته اول آبان‌ماه در کشور خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها